where is ur STOP button?

by Sabtu, September 24, 2011 0 orang dah meluah perasaan
aku masih berblogwalking... nak citer sket la.. kite ni manusia masing² memiliki citarasa yang berlainan.. cume kat sini aku cam saje la nak bagi suggestion kan pade korang, if nak letak lagu kat blog, letak la lagu yang boleh di STOP kan.. sebabnya bukan sume org suke dgr lagu yang korang suke kan..
macam aku ni, tgh dok melayan lagu kt lappy sendiri, tetibe kuar lagu lain... cari punye cari, tade plak punat stop/pause.. macam tension je jadinya tau..
yelah.. kengkadang tu berminat nak bace post korang tuh.. tp bile x leh nak stop lagu yang berkumandang.. agak macam menyampah then tak suke then clik [X] terus la kan... hahaha..
so, aku harap pade blogger yang terbace post aku neyh, korang fikir² kan lah ye.. hihi..

*arini banyak giler plak entry aku eh*

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: