ouh baju raya ♥

by Jumaat, September 16, 2011 0 orang dah meluah perasaan
malam ni ade open house lagi kat rumah kawan, dua tiga hari lepas, ex-boy aku pon invite gi umah die jumaat depan ade open house jugak kat umah die.. agak² nak pergi ke rumah dia? lepas ape dah berlaku, macam tak sanggup plak aku nak berhadapan ngan family dia yang suatu ketika dulu BENCI sangat ngan aku . . .

tapi dia kate.. [DIA KATELAH] family die oke je.. mak dia pon oke je.. takde hal.. bende dah berkurun lame berlalu.. tp tp.. senang cerita tak payah jelah pergi kot? nak pergi pon buat ape, aku ajak dia dtg umah pon, x dtg², aku plak nak terhegeh² ke rumah dia.. tol x?

memule dulu pas bertaon² x bertegur sape, ak oke jelah kan cakap², borak² bagai. tapi sejak aku nak menghampiri hari bahagia ni, aku rasa better x pyh ade pape hubungan ngan dia kot, even sebagai kawan. betul ke eh tindakan aku camni? ntah la.. mls plak nak pikir, tp sejak lepas bertunang, biler pergi umah kawan² and dia pon ade kat situ, aku mmg xkn bercakap mahupun pandang dia lagi dah mcm sebelum bertunang dulu..

aku rase tindakan aku tu betul kot. hahahaha... korang cmner? kisah pahit yang lalu jangan dikenang. ye x? selagi boleh lupekan, lupekan jelah...

berbalik pade open house member aku mlm ni, sebenarnye aku tatau nak pakai baju ape dah ni.. tade baju da.. asek pakai baju yang same je.. segan plak aku.. hahahaha.. cmner eh?? dah la banyak baju mengecik.. pehal ntah.. aku maintain je.. xde lak membesar.. [ayat x sedar diri]

ape pon, aku suke tol baju yang ade manik² camnih... aku ta sempt la nk beli baju raye aritu.. lagipon time tuh mood raya tade.. haish.. bile nak pi beli baju cmnih...

|
|
|
|




 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: