harga design untuk arabic / jawi ?

by Jumaat, September 16, 2011 0 orang dah meluah perasaan
selamat pagi semua, apa khabar kau orang ye? harap sihatlah hendaknya. kenapalah aku skema sangat pagi ini? hahaha, saje je... sebab semalam ada terbace post blogger ni, katenye nak menaip tuh biarlah orang faham.. hahahaha.. ape kau orang tak paham ke post aku sebelum ni? hehehehe... tulisan aku kire oke lagi kot.. yang pening tu kalo yang wording ala² pronounce cam budak² baru nak blajar bercakap tuh...

sebenarnya post kali ini aku nak bertanya pada kau orang semua yang mana pakar tentang design² ni. tak pon yang mengetahui ke.. aku nak tau macam mana cara nak charge harga design. . . lagi-lagi untuk arabic / jawi punya font ni... seriusly aku sememangnya tak tahu. sebelum aku kerja, makan gaji jer, bos suroh amek upah design pon aku letak dalam RM25 - RM50 je.. tak reti + takut nak charge mahal² . .

so, harapan aku kat sini, kau orang tolong la eh? tolong bagi idea, tolong bagi tahu, tolong bagi info macam mana nak charge design ni. sebabnya aku dah malas nak kerja. lepas kahwin nanti baru start cari kerja balek sebab orang pon taknak terima aku kerja sebab diorang tahu aku akan ambil banyak cuti ntok kahwin nanti.. makanya, selepas itu lah... huhu...

terima kasihla pada korang yang boleh membantu ye..


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: