Gadis Comel dan Cute !

by Sabtu, September 24, 2011 0 orang dah meluah perasaan
ladies, gadis, girls
memang sinonim sangat dengan CANTIK, CUTE, COMEL and PINK...
sebab ape eh? sepanjang aku berblogwalking, hanya blog si gadis² je yg canteq² plus comel and meriah...
kenapa agaknya? kan dah kat atas pon aku mention SINONIM.. erh... bukan noonim tau.. hahaha... korang sume adek² ye... hik hik..
[noonim in korean meaning elder woman or akak] hihi... maklumlah ramai peminat K-Pop la katekan..
aku pon gadis jugak.. ladies jugak.. girls jugak.. tapi nk wat cmner ak x bape nak minat sgt kan.. aku lebey suke tgok blog² yang bloggernye lelaki, boys, or men.. hehehe..
simple, padat, clear... but still aku suke terjah blog si gadis² ni... cerita nye walaupon merapu or merepek.. aku suke bace.. hahaha... sebab entry aku pon camtuh.. hihihi... cume kalo ade lagu yang takde button stop tu.. mmg aku close jela kan.. takat tggl jejak je.. hahaha...
jangan marah ye gadis², anda terlalu cumel mcm blog anda..
keep it up! ramaikan lagi gadis IT yang mampu menggunakan coding² ni... zaman aku dulu ramai lelaki je.. susah nak carik perempuan.. hahaha...
*gambar takde kene mengene*

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: