berdoa yang terbaik::.

by Ahad, September 11, 2011 0 orang dah meluah perasaan
selamat malam sume.. korang dah makan ke? aku baru je pas makan ni, lauk peberet sambal tempoyak dengan kacang botol beserta gulai masak lemak cili api...pergh! tade gulai pon aku boleh makan bertambah, ni kan plak ade gulai kan... haruslah bertambah.. sekali menambah berat badan la kirenye..

hadoi... berat makin lame makin bertambah, hari bahagia pon da makin dekat, camne ni? selera makan makin menjadi-jadi la plak.. agaknya sebab tanak pikir pasal hari yg bakal menjelang tiba, aku pegi makan je. yelah.. setau aku orang lain jadi stress bile makin dekat.. pikir itulah.. inilah.. tapi aku mmg tade pikir pon.. pale aku pikir pasal

"Pasni aku nak makan ape plak?"

mungkinkah ini adalah kerana aku cube meng'avoid'kan diri dari masalah-masalah yg biasa dipikirkan org cam aku? haish.. tp terus-terang kepale aku tak runsing.. tak pening.. tak pusing langsung dengan perkara-perkara itu walau hanya tinggal kurang 2 bulan je lagi.. hahaha... rilek x aku? hehhe

family chenta hati ku baru je balik sebenarnye.. kire setelkan sket² yang belum setel.. Insya'Allah sumenye akan setel dan berjalan lancar.. walaupun bak kata orang Kita hanya merancang.. tetapi perancangan itu tetap datang dari Allah.. betul x? hehehe...

u all doakanlah yang terbaik untuk kami ye... Amin..

erk.. pasal interview? ah..diamlah! jangan tanye!



 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: