sangkaan meleset!

by Selasa, Mac 22, 2011 6 orang dah meluah perasaan
ku sangkakan hujan ke tgh ari,
rupanya sampai ke petang!
aiyoOoOo... sejuk woOoOo...
walaupun dalam kedai yg ala² opis padaku
mcm ta penah servis ekonnye,
ak rase sejuk gile mcm dok depan 
freezer yang dibuka pintunye..
[biasenye wat keje cmtuh time panas giler]

ouh.. ak asek la ke tandas.. rasenye
da lebey suploh kali ni.. =.="

tetibe ak nak bertanye kat korang
  1. korang prefer rumah teres or apartmen mewah?
  2. korang suke pakai sabun buku atau jenis cecair?
  3. korang suke membace kat pc atau buku?
  4. korang suke broadband atau streamyx?
  5. korang suke dengar radio atau tgok tv?
  6. korang kenal x agaknye diri korang?
  7. siapa kawan baik korang?
  8. agaknye korang ade tak musuh?
soalan yang agak panjang.. hehe.. mcm cerita sket..
9.  bile bekerja, anda boleh menimba ilmu skaligus duet & pengalaman hidup.. 
jika belajar anda boleh menimba ilmu, segulung sijil, pengalaman hidup skaligus menimba hutang..
mana anda akan pilih ?

sekian soalan dari saya untuk hari ini.
semoga kite same² dapat mengenali diri kita. 
hahaha...
**comel kan**

Photobucket

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 orang dah meluah perasaan:

Tanpa Nama berkata...

meh sni ak jwp soklan ko tu yea..ehemmm.....kalo ak ler....
1) ak prefer umah teres...sbb skrg ni duk apartment..so,mcm2 hal xspecially bab maintainance...hampeh tol..
2) bab sabun ni ak lebey ske gune cecair punye ^_^
3)ak lebey suke bace buku ler...bru la de feel..hehehe..
4) ermm...ak rse broadband la kot..eventhough LEM sket,tp ley bwk g memne pn..hehehe...
5) soklan ni yg ak ske..opkos ler radio...tv ni bosan sket...coz slalu tayangkn cite yg borink...
6) mstila...spe lg nk knl kite kalu bukan dri kite sndri kn?kn?
7) kwn baik tu rmai ler..org yg baik tu la kwn baik ak...hahahaha....so,kalu kamo baik, kamo pun kwn baik ak ler...hehehhee...;)
8) MUSUH!!!!berkwan biarlah beribu riban..tp musuh jgn dicari ler...tp kalu org da xske nk wat cmne kn...kite idup ni xley nk puaskn ati sume org...so,terpulang pade individu tu sndri la...yg penting kite xkaco org..hehehe...
9) opkosla ak plih menimba ilmu skaligus duet & pengalaman hidup..sbb tu yg sdg ak lakukan skrg...hahahha....bak kate pepatah, sambil mnyelam mnum air...hehee...disamping kite menimba ilmu & menambah pengalaman, kite dpt ganjaran ($$$$money$$$)..hehehe....
sekian sahaja komen ak utk kamo yea....

yg penat, arianna lynn =)

Tanpa Nama berkata...

rupenye kat sini nak conteng blog ko...
1.umah teres...nak kawen senang..hahahha
2.sabun-sabun aku alergi sket..hahah maklum la lelaki...mesti la cecair...senang..
3.part nie aku x suke...aku suke bace kat kinokuniya...free..hahahah mesti la buku...pc saket mata..
4.anti berok-band..jumaat nie aku tutup...dayan UNIFI aku suke...hihihi
5.2-2 aku suke...
6.jap2...aku tengok cermin jap...ntah la..anak sape la nie...
7.kawan baik aku ramai...nak tulis kat sini takut korang muntah nak baca...
8.musuh???ntah la sape la yg nak jd musuh aku...
9.kalo bole nak jd budak kecik sampai bile2...pagi2 g skolah...mintak duet kat mak...best tu..x yah pikir keje..hihihi

sekian...

mat rempit bersara shahrulhapizi sam(shaheizy sam samad)

dayan punyer berkata...

bestbest. tapi ak kompius.. 'dayan UNIFI'??

Tanpa Nama berkata...

adek shaheizy said...
dayan...UNIFI aku suke ler...:P

Tanpa Nama berkata...

haish mcm jwb pekse lak...
1.uma teres..pesal keta & moto parking dah tentu slamat dlm pagar,pstu sng kowg nk dtg uma ak,xyah nek tangga..
2.sabun erk?cecair kot..tp uma ak slalu pki serbuk je..kalo ak kaye,ak anta dobi je..
3.ak rse buku le,sbb ko leh simpan koleksi2 lame smpi tinggi cam bangunan.bru rare!!!
4.tenet..streamyx,unlimited..sbb leh wifi pki fon smbil berguling - guling..haha
5.dua2 ak suke..
6.diri ak??konfem knal.xkenal make x cinta... :P
7.kwn baik ramai...spe yg baik ngn ak..die bule jd kawan bek ak..
8.musuh?skali org buat bek ngn ak,ak akn ingat smpi bile2..tp kalo dah buat taik..siap la die,buat mse ni ade la segelintir pihak tu..mls la nk gadoh2..
9.kerja bule la timba ilmu gak..duit bley la,sbb ot ade..tgu rezeki je tuk dpt keje lebih baik,insyaalah.. selagi nyawa di kandung badan,ak truskn gak utk hidup..

yg xhensem..tp cute gak la.
binkz blizzard..

Hendra Musonif berkata...

1. korang prefer rumah teres or apartmen mewah?
saya prefer rumah teres :)

2. korang suke pakai sabun buku atau jenis cecair?
saya suka sabun cecair

3. korang suke membace kat pc atau buku?
saya suka membaca di buku. sebab kalau baca guna pc nanti saya bukak facebook

4. korang suke broadband atau streamyx?
saya suka streamyx atau unifi...sebab bole download movie dgn pantas

5. korang suke dengar radio atau tgok tv?
2-2 saya layan

6. korang kenal x agaknye diri korang?
kita kene kenal diri kita sblom kenal orang lain...huehuehue...saya tau nama saya hendra

7. siapa kawan baik korang?
sape2 je yg rasa dia kawan baik saya... :)

8. agaknye korang ade tak musuh?
ada kawan mesti ada nye lawan...kan?? :)

9. bile bekerja, anda boleh menimba ilmu skaligus duet & pengalaman hidup..
jika belajar anda boleh menimba ilmu, segulung sijil, pengalaman hidup skaligus menimba hutang..
saya prefer 2-2...ahahaha...dapat kan keje gov...keje dalam setahun-duatahun...lepas tu wat PJJ...abis wat PJJ dalam 5 tahun...gaji pon naik berkali ganda...YEAY!