tiada kepentingan

by Khamis, Jun 25, 2009 7 orang dah meluah perasaan
sekarang aku dah cukup sedar. aku x penting buat dia.
terima kasih la. melayan aku mcm ni. thanks.
betul. member lebih penting kan?
sekarang sudah terbukti.
hahahahahaha
hahaha
ha

[tawa dalam tangisan]


by the way. hati yang sakit. x siapa yang tahu. aku cukop terasa ati sekarang. jiwa aku pedih giler nak mampos. rase mcm kene cucuk² ngan garpu. sakit.. sakit yang teramat sgt. nak cemburu x patut. tp aku tetap rase cemburu yang teramat sgt. bodoh betol. nape aku leh ade perasaan cmni.

angel : wei dayan! dier kuar ngan kawan laki r. bukan pompuan.

devil : ah.. pedulik ap laki ke pompuan. boleh plak sek nak kuar ngan dier je. smpai bangi.. shah alam. wah.. sanggop. smpai xciden lak kan. bersama.

angel : laki biase r. nak kuar je.

devil : argh!! aku ajak dekat je. bukan jaoh pon. setan bangsat! (er.. keturunan aku) org tu nk payung alasan ko bagi er?? aku bukan takat payung.. khemah pon leh bagi. tp pesal tetap x nak. sial betol!

angel : pape jela dayan. kawan ko da tggu tu. kate nak tgok transformer.

devil : er.. sial punye jantan. ok ok. wayang.


babi
babibabi
babibabibabi
babibabibabibabi
babibabibabibabibabi
babibabibabibabibabibabibabi
babibabi
babibabibabibabibabibabibabi
babibabibabibabibabibabibabibabibabibabi

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

7 orang dah meluah perasaan:

Mike_Shinoda berkata...

waaaaaahahaha.....pic bf ko dgn mmbr dia tu...aku rasa mcm gay jer...
member dia pn mcm budak jambu jek...memang sesuai sgt le dorang ber2 tu..ahahah....cian ko.. hu hu hu...tak pela..buat sabo je la yok..hiks

ps: jgn caya mamat jmbu zaman skarang...ahahahah..

elyana berkata...

hurm.. tau x pe.. tp no komen. hahaha

dollie roxy berkata...

dayan,mmg btol laki g pntgkan membe than awek sndri.even,myself pon da pnh rse cm tuh..
sba jela taw.laki mmg ske lepak.my bf,siang mlm kua lepak gn membe dea smpi xde mse sgt gn kte.huk
but,i relax je.
u xmo la tension2,k.
pegi je tgok transformers tuh ;D

fahdayan berkata...

hurm,, slalu sgt wat.. pilih member jugak. so break up je. couple je ngan member. biler2 boleh. ngan kiter ni. mcm2 alasan. ha.. skrg.. ko nak kuar ngan sape.. kuar la arifee oi.. sayang pon ta gune. kalo sek terluke je. hoh!

najwa berkata...

u know what..llki xyah amik port sgt..be matyred..that is what man want from women..bleh berfikiran rasional..kehidupan dorg adalah yg utama dan llki bukan suka untuk dikongkong..aslkan kita memahaami kehendak dia..dia akan faham kehendak kita..berbahagi ms lah dgn sahabat mereka..klu syg la..klu xsyg..xyah bg can..anggap je dia xleh kua ngan sesape..

n 1 more thing..llki klu syg dia ttp bgtau dia buat apa wlupun dia tau kita sakit ht dgr..tp dia ttp akan ckp sbb dia nk gtau gf dia yg dia jujur n ikhlas..

Tanpa Nama berkata...

pkwe ko gay dlm diam

Tanpa Nama berkata...

nway...laki tu jambu...bg no...nk ngorat-shu- hahahaha