merindu ♥

by Khamis, September 22, 2011 0 orang dah meluah perasaan
urgh . . . baru sehari dia jauh dari aku . . baru sehari dia keluar outstation . . aku dah macam hilang arah . . mawu nye tidak, sepanjang perjalanan takkan la nak berhubung, sape lak nak drive kan. . lagipun macam tak sayang pulak bila nak berhubung setiap saat bila tahu chenta hati nak berjalan jauh. . maka aku pun bersabar menanti dia selamat sampai ke destinasi. Alhamdulillah, 6.01 pm dia sampai, katenye la time dia kol aku pada jam 6.33 pm. hehehe. . rupanya dia nak bagitahu, line tak clear kat sana. . . aku terus macam kanak² yang dimungkiri janjinya untuk beli aiskrim . .
"bergenang....air mata ini, sebak sudah namun tidak jatuh juga,
mengalir.... cumalah hatiku senyum tawa hanya tutup duka lara"
Ukays - Sebak

mawu nya kau tak sebak, cuba kene batang hidung kau, mesti sedey.. tapi apakan daya, chenta hati pergi mencari rezeki yang halal untuk menyara keluarga, cewah! hahaha... betol la kan?
aku ni je yang terperap kat umah menternak lemak.. tak sedar baju sume da tak muat! kene pakai baju mak aku plak sekarang. malu tau! (blushing*)

waktu tinggal kurang dua bulan lagi. aku masih tak sedar diri dah gemok! ummie qaseh da bising² aku wat derk je pasal badan aku yang semakin gebu dan montok! (auuww*)

maka dengan ini, aku mencubalah menyedarkan diri.. aku nak cuba makan hati je sepanjang chenta hati jauh dariku.. kunon² rindu sangatlah.. hehehe.. (buleh ka?)

miss him so much la.. T___T

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: