4 cara HIV merebak ::.

by Rabu, September 21, 2011 0 orang dah meluah perasaan
hi ols~ hehehe... bape lame da tak update, aku sibuk siapkan kerja, maklumlah, kalo da ngadap internet ni nanti tak jadi kerja, betol x? hahahaha.. selain dari bizi wat kerja, aku bizi main game kat facebook tuh, game the sim.. hahahaha...

tgok, penuh ngan update kat profile page fb aku
hahahaha...

rini aku nak update ngan gambar² aku sepanjang tak update.. gmbr sengal ade, gmbr x sengal pon ade.. hahaha..

ha.. orang buat style hana tajima, i pun nak follow.. hehe.. comel tak saye? aku tau tak jadi pon style tu.. tp ade aku kisah? hahaha..

yg ni kes xde kerja.. sepet nak mampos mate aku.. hahaha.. bile ntah nak buat spek baru, duit takda ha.. kene tunggu la gamaknya..

ni time gi wat hiv test.. soklan die..
bagitau 4 cara HIV merebak.. jwpnnye..
1. melalui darah -dengan cara pemindahan darah.
2. hubungan seks rambang -melakukan seks dengan pengidap HIV
3. kongsi jarum -normally penagih dadah
4. ibu mengandung -wanita yang ada HIV mengandung, anak pon kene HIV

tp kan time gi kursus kawen, penceramah tu kate melalui air liur pon leh jugak.. tp nurse tu kate tak.. air liur x buat HIV merebak... hoho... baru lah aku tau... 

orang tak ramai pon kat klinik.. tp menunggunya punye la lame.. saket jiwa aku!

sekian terima kasih.




 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: