terjunan beramai-ramai

by Selasa, September 27, 2011 0 orang dah meluah perasaan
pagi tadi aku teman adik aku gi klinik. time balek tuh nampak orang mcm agak ramai kat bukit depan umh aku... terdongak².. aku pon dongak la gak.. rupanya ada orang nak main terjun-terjun gune payung terjun.. hehehe... 

bukit depan umah aku ni mmg fofular.. hahaha.. byk orang luar suka datang berekreasi.. aku je x brani.. hak hak hak.. kalo orang datang shooting brani la gi tengok.. kot la dorang nak amek aku jadi pelakon pembantu ke.. [wakakaka.. pasan sunggoh]

wehuu... memula aku tgok orang terjun dari atas aku yang kecut perut.. pehal ntah.. hoho.. pastu best plak..
korang enjoy la tgok gambar ye... bwh skali ade video, diorang terjun skali ramai-ramai..

orang kedua yang terjun.. sb yg pertama tak sempat amek.. hehe
tautau dah ade kat padang..



tapak di mana dahulu kawasan rumah setinggan dah jadi pusat rekreasi

macam sonok je kau terbang kan.. haha









tempat di mane dorang nak terjun..





video
video terjunan beramai-ramai. cool~

lokasi : belakang batu caves, but still batu caves.. wahaha


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: