selamat hari MALAYSIA ♥

by Jumaat, September 16, 2011 0 orang dah meluah perasaan
hai semua yang sudi membace blog aku ni.. hehehe... tajuk post tade kene mengene la plak ye.. sbnrnye arini aku nak update pasal aku yang penat berjalan main pusing-pusing key el.. da lama rasenye aku tak berjalan jaoh ni.. (T____T) memang la saket kaki aku... itupon tak masok banyak kedai.. tak larat wei.. berjalan-jalan mencari kain ntok kenduri kahwin nanti.. hehehe.. sb susah sgt nak jmpe wa cakap lu... 

tema yang aku pilih ialah hijau (main color) combine biru.. haa.. susah kan kan? aku ade jmpe hijau pink.. biru pink.. hijau biru mmg ak lom jumpe lagi.. korang penah jumpe x? hehehehe...

first kedai aku masok.. mmg aku terus berkenan ngan kain neyh.. slumber yaya aku amek kain bwk kulu kilir nak combine ngan lace belah luar biru yang mane cun... last-last aku pilih lace putih yang ade labuci-labuci or manik-manik biru.. mmg aku jatuh cinta terus la.. tp ummie aku soh pusing-pusing lu carik.. byk lagi kedai lain...

hurmm... mmg ekotkan jela kan.. aku sbnrnye bukn reti soping neyh... kalo dah berkenan, beli, balek la... tp dah kate byk lagi pilihan lain.. aku pon ekot jela... kat jakell jumpe set cadar plak... cantek pade mate aku.. hahhaaha.. beli 2 set ntok adik aku skali... kire murah la tu... hik hik...

pusing lagi cari-cari... sampai aku penat.. aku x jumpe.. patah balek pi beli tmpt mule2 masok td.. 
taaddaaa.... cantek x?? cntek x?? 
ape? x cantek?
mmg la x cantek.. lom jadi baju lagi.. aku baru beli kain je.. nnti dah siap jadi baju korang jangan jeles plak.. hahahaha... pastu jadi trend plak kaler biru hijau... wakakakaka... bile bayangkan biru ngan hijau mmg cm x kene je.. tol x??

sebenarnye tgh pikir-pikir design cmner nak wat ni.. korang ade idea x??
kalo ade.. derma lah sket ye.. kot ade blog mane2 ke.. hehehe...

uyeh... cam tak sabar plak.. wlupon lambat lgi.. yelah, taon depan.. lambat r lagi kan.. hak hak hak..

okey lah.. gudnyte.. saket lagi kaki ni weyh... dah smpai peha dah lenguhnye.. 

by the way... selamat hari MALAYSIA
tata.. terima kasihlah bace.. 
(^__^)V

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: