teguran pada pihak Masjid Bukit Antarabangsa

by Selasa, April 03, 2012 1 orang dah meluah perasaan
[gambar curik kat belog Abg Nara]

TAHNIAH BUAT AZZA ELITE yang selamat bernikah dengan lelaki pilihan hatinya.. Azlan.. 

Semoga berbahagia bersama pasangan hingga ke syurga.. walaupun majlis pernikahan jelas kelihatan ade yang menentang hukum ALLAH, semoga mereka mendapat hidayah..

apa yang aku nak tegur / cerita / komen sebenarnya, [walau mungkin tade sape kisah] adalah tentang pihak pentadbiran masjid itu sendiri... ADAKAH MEREKA BUTA? ATAU SENGAJA TUTUP MATA?

majlis pernikahan mereka ni setahu aku diadakan di Masjid Bukit Antarabangsa.. adakah kerana "ANTARABANGSA" membuatkan pihak masjid tu tak kisah dengan cara penampilan seseorang di dalam RUMAH ALLAH? antarabangsa la konon... INTERNATIONAL! isk isk isk..

aku tak mahu menyalahkan si artis yang sudah kita tahu jahil bab agama.. kalau tidak, masakan mereka berani menjadi artis [yang cekci], sepatutnya pihak masjid sendiri yang wajib menegur atau membetulkan salah silap mereka.. benda² macam inilah yang menyebabkan orang bukan Islam memandang serong pada agama kita, ISLAM..

sedangkan kaum hindu nak masuk kuil pon tutup kepala dengan kain.. sebab nk menghormati RUMAH TUHAN mereka.. ini kita orang ISLAM sendiri tak tahu nak menghormati RUMAH ALLAH...

pada pihak masjid.. semoga anda semua Pakcik², Makcik², Abang², Kakak², Adik², sama²lah kita menjaga kesucian masjid.. Setiap masjid pasti ade signage yang menunjukkan etika berpakaian ketika berada di dalam masjid.. besar kot.. kalo nampak ada yang melanggar.. bawak aje org tu ngadap signage tu..

sekian..

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 orang dah meluah perasaan:

Tanpa Nama berkata...

Est-ce que WordPress enregistrer tous les messages de blog à un seul fichier? Si oui, quel fichier s'agit-il?