boleh ke camtu?

by Khamis, Oktober 06, 2011 0 orang dah meluah perasaan
lama dah tak update.. nak kata busy sangat, tak jugak.. tapi kira busy jugak lah sebab banyak design yang aku dok tangguh² buat kan.. pastu, selonggok aku kene siapkan.. nasib baek idea tu datang mencurah², kalo tak masak jugak lah aku nak memikiorkan nye.. hehehe...

sekarang ni dok pikior pasal design untuk kad kahwin kenduri belah rumah aku.. haish, pening.. ak pikior nak buat camni, ayah aku tak setuju, umi aku suro buat camni, ayah aku tak setuju jugak, siapa yang nak kawin ni?? hahaha... kalo aku nak buat ala² doodle style, comel tak? hik hik..

tak apalah, kenduri rumah aku lambat lagi, majlis kecik yang nak berlangsung ni yang aku dah mula pening.. ayah aku busy ajer memanjang.. rumah langsung tak start buat lagi [renovate].. pulak tu dapat tau, tunang aku tak apply cuti lagi, macam mane tu? tapi mungkin tak jadi masalah sebab bukan nak apply cuti panjang pun.. cuti untuk hari tersebut aje.. tapi boleh ke?

risau jugak buatnya bos tak bagi, sebab kat site ade problem ke.. masak plak.. tapi biler pikir logik, tak kan lah bos tak bagi cuti lak kan.. tapi biler pikir balik, yang tak apply cuti awal² kenapa? [hadoi.. saket pale]

lantok dia lah kan.. jangan time majlis dia tak muncul suda.. aku nikah ngan orang lain je kang.. wakakaka.. [mampu pulak kan?] *simpang simpang*

doakan ajelah kebahagian aku ye.. terima kasih!

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: