macam-macam.

by Ahad, November 15, 2009 0 orang dah meluah perasaan
hurm.. mcm best. setelah aku pikir memasak, (hampir hangus lah) akhirnye aku decide further study kat unisel. tmpt die pon cam best, kebetulan ade bidang yang aku nak sambong. aku tatau kenape aku nak amek software engineering, sdgkan aku x suke programming. huhu.. tp jiwe aku meronta-ronta menyuruh aku memilih bidang itu. apa erti nye ye??

hurm.. aku lapar sbnrnye, tp aku kenyang. bermakne, itu cume nafsu. betol x? kalau aku mkn pon, aku x leh masok byk sb perot kenyang. tekak je lapar. isk isk..

2012 aku lom dpt tgok lagi. baru tgok pisau cukur. pade pendapat aku, cite tu aku bg 2 bintang je. cite nye pelik pade aku. mgkin cite tu best sb ade maya karin n fazura yang seksi je. kegedikan yang melampau menjadikan cite tu klaka. yg lain2 mmg x de ape yang best kot. so.. aku x sabar nak tgok 2012 plak. ramai sgt da gi tgok. aku jeles ni.da dapat desktop kuh, tp sound x de. pe barang men pc bisu. huk huk.. sedey aku. kene anta balek la kat pakcek aku.

nape aku x pndai dressing baek punye. isk.. sedey je la.. seb bek muke x cun cam salma hayek. haha.. hillary duff ade kot. ;p

rindu kat kekasih. 2 bulan baru x dating.. tp da mcm 2 taon lak.. haha.. bercinte pon baru 2 taon.. ngee~ lambat tuh bulan 12. pesal la poli lmbat sgt exam nye..

list muvie pilihan ;
best n fun n happening!
kureng but ok kot.



tataa~

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: