facebook.

by Sabtu, November 14, 2009 0 orang dah meluah perasaan
facebook addicted?? huhu.. i don't think so.. haha.. tp kan.. tp kan.. ak slalu on9 facebook. sejak ade akaun facebook neyh, aku jadi lupe ngan social web yang len cam mespes friendster n lain² yang aku sign up la. termasoklah blog aku ni. susah tol nak update. kenape er?? kenape??

jawapannye ;
  • aku bz on9 facebook sebab nak jage ladang aku. isk, risau gile bile x pat nak on9 lagi² bile tau, mase menuai dah dekat. takot aku rosak tanaman aku.
.farmville kuh.
  • pastuh aku nye masakan. in the real world x cmni plak (rajin masak). hui.. same gak cam ladang tuh. kang lmbat sket, abeh hangus.. so, aku mmg risau tol kalo x dpt nak on9 facebook ni.
.cafeworld kuh.

tu sebab² utama la. lagi, ape yang wat aku jadi suke ialah. ak dpt jmpe n contact balek ngan member² lame. huwargh~ mmg sonok bile dpt contact balek. haha.. myspace pon ade gak. tp x byk. sebab pe, ak pon tatau la. ak pon dah terpengaruh ngan org² yang mengatakan facebook ni alat ntok berhubung ngan member lame. haha.. dan aku mule mempercayainye..

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: