tag-||

by Isnin, April 13, 2009 0 orang dah meluah perasaan
kate zidah idah, tag-|| ni tag-|| pendek je. pade dayan.. ini tag-|| dayanpunyer.. hehe

1.) apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?
dayanpunyer kerana blog ni aku yang punyer dan nama panggilan aku dayan. maka jadilah dayanpunyer.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://dayanpunyer.blogspot.com, sekali lagi ku mejnawab menjawab kerana blog ni aku yang punyer! x paham bhs ke??

3) apakah method dalam penulisan blog anda?
oleh sebab blog ni aku yang punyer, yang bernama dayan.. so.. suketi sukahati aku la kan nak wat method ape pon berkenaan dayanpunyer..

4) pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
x terfikir plak.. sebab blog ni.. aku yang punyer.. kalo org lain punyer.. ade gak terasa nak hapuskan..

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
cantek dan menarik blog idah memang dabooM!! **perasaan benci jeles menghantui**

6) senaraikan calon yang akan di tag:
-You-
-he-
-she-

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: