tag-||

by Rabu, April 15, 2009 0 orang dah meluah perasaan

5 TABIAT BURUK DI ZAMAN PERSEKOLAHAN

5th - x wat homework. Biase r student. Wat pon last² minit.

4th - ponteng kelas. Kalo da x suke kan ngan cikgu tu. Malas nak tgok muke punyer pasal. X payah jela masok kelas dier.

3rd- serong sekolah. Sekali je aku wat. Kantoi kali pertama. Serik r. hehe

2nd - pecaye x aku penah melawan cikgu? Siap nak kene lepuk ngan kasut lagi. Seb bek aku tepis tgn cekgu tu. Bengang giler agknye die.

**mintak mahap ye cikgu. Sy maseh budak² time tu. Hehe**

1st - dan yang paling dasat, aku penah gadoh². Siap jadi kes polis. Korang nak caye, x nak caye. Korang nye pasal.

3 SUBJEK KEGEMARAN ANDA.KENAPA??

3rd – Matematik. mungkin sebab aku dianugerahkan cikgu matematik yg baik sejak darjah satu.

2nd - Web Programming sebab coding nye paling senang n mudah difahami.

1st - Lukisan Kejuruteraan. sebab aku suke lukis-lukis gune pembaris.

3 SUBJEK YANG ANDA TIDAK SUKA.KENAPA??

3rd - Object Oriented Programming. Hanya yang pernah amek je mengerti. Tapi sbnrnye seronok.

2nd – Pendidikan jasmani, sebab aku x leh nak join. Ade maslah kesihatan. huhu

1st – dan yang paling aku benci + nyampah + x suke adalah SEJARAH!!!!! ngantok siot. Pandang buku sejarah pon cukop la wat aku jadi ngantok. Ape lagi kalo belajar.

APA YANG MENARIK PADA KAMU?

Ape punyer soklan le. Dah pasti la orang bongkak dan perasan cam aku akan jawab, semuanye menarik. Hahaha.. soklan ni seswai ditujukan pade org yg tertarik ngan aku.

5 KAMU PALING SUKA?

5th - merapu

4th - merajok

3rd - sms

2nd - gadget

1st - bercinta

ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA..

bernafas, tp untuk bernafas kene ade oksigen, tapi kalo ade oksigen pon, jantung x berfungsi, x gune gak. Betol x??

SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR SIAPA YANG ANDA HUBUNGI..?

Mohd fahd arifee + ALLAH s.w.t

KOMEN TTG ORG YG TAG KAMO??

Dak yang giler pink~


**maklumat di atas adalah benar sebenar benarnya. tiada rekaan dari unsur-unsur yang x betol.**

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: