kepergian

by Sabtu, April 11, 2009 0 orang dah meluah perasaan
hari : jumAat
taRIkh : 10 apRiL 2009
jam : 11.36 pm
tEMpaT : rEstorAn tHaqwA
menU : rOti canAi + limAu suAm
moOd
: lapar
lapar giler tawu x?? penat pujok mereka ntok gi kuar mkn.. nak tawu pe hasil nye?? tgok la~nama : nUrfaTin binti nOrdin
huBunGan : adik beradik
umOr : 18 tahUn
moOd : bAd mOod
ha~ cantik ke? nMpak ke mUke dier? hak hak... paham-paham sendiri jela erk.. maklum la kene paksa. haha~amEk pic pOn naMo pandaNg ha.. x sedar dirik.. esok nak tinggalkan aku.. **sob sob**
umi yang sempat posing.. kan best kasik posing cantik.. da tau nak pergi kan esok.. hak hak.. kerinduan r pas ni.. sape nak jage makan minom aku pas ni.. **sob sob**


masa : x tgok lak jam
hari : sabTu
tarikh : 11 apriL 2009
tempat : KLIA
mood : 'cOver'
terjumpe lak mamat handsome neyh~ so amek la pic ngan dier.. susah gak nak mnx bergambar ngan dier.. pujok punye pujok.. akhirnye... nak gak dier bergambar.. berbunge2 jiwa time tuh.. hak hak~
ni satu hal lagi x senunuh yang dibuat oleh cucu pak latip~ masok toilet semata-mata untok snap pic... hak hak~ menyalah guna kah??aku pon tatau ape kebende sbnrnye kwsan neyh.. men snap je pic.. nmpak background best.. hak hak~
ini adalah lapangan terbang~ kawasan terbang yang lapang~ juga tempat kapal terbang yang mnerbangkan penumpang~ berterbangan..

menyempat dak tu men 'peace'.. isk isk.. yang umi aku tu ntah dok carik pe la tuh.. ade je la bende nak di wat~mendengar taklimat.. aku lak sek dok snap pic.. mesti pakcik sblh aku bengang ngan aku.. huhu.. mnx ampun ye pakcik oi..

**la~ dah abeh.. haha...**

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: