ragut di mekdi

by Jumaat, November 02, 2012 0 orang dah meluah perasaan
good morning / selamat pagi semua.. indah je rasa pagi jumaat ni aku rase. mane tak nye, seronok lena tido malam tadi boleh golek² sane sini tanpa rasa saket.. memang seronok lah.. da lame x merasa nikmat golek² time tidor.. hehe.. 

bangun pagi pulak rase macam sihat dan segar je.. tapi malas lah nak buat ape² kerja.. takut pulak saket balek.. nak menikmati rase sihat sepenuh nye! hahaha...

nak cerite ni.. semalam balek dari klinik setelah setel buat BSP, chenta hati bawak lah pergi makan mekdi.. biase la aku teringin nak makan yg manis².. teringin la mkn mcflurry.. asalnye aku mnx eskem magnum je.. tetibe dia offer ajak gi mekdi.. takkan nak tolak plak kan? haha...

konon taknak makan mende lain, nak mcflurry je.. tp da masok nmpak fillet o fish.. tergugat plak.. haha.. nmpak plak set spicy chicken yg ade float.. aku suroh la die amek set tu sb aku nk float tu.. hehehe... sodap je aku telan kan.. air coke kot.. ahaha.. sebab tu aku rase sihat hari ni kot.. wahahaha...

cerite sebenar yg aku nk cerite pasal kes ragut.. isk isk.. walaupon aku x nampak depan mate pompuan tu diragut.. tapi aku ternampak la die da tergolek kat jalan tu.. kes ragut tu biaselah.. sepantas kilat camtu je.. x sempat nak kejar sume.. tibe² sume kerumun kat pompuan tu yg terbaring suda.. ade gak la mat² mekdi yg try kejar.. mungkin nk dapatkan nombor plat motor kot.. tapi tatau la dapat ke x..

aku pandang pon sb chenta hati aku yg tetibe cakap ade org kene ragut.. aku time tu tgh kusuk makan.. haha.. mmg la x pandang sekeliling kan.. tp mmg lah kesian kan..

mungkin peragut tu da aimed awal² agaknye .. sb tu benda tu boleh jadi sepantas kilat je.. mungkin jgak cara pompuan tu pegang handbag memudahkan peragut tu meragut.. so, kite kaum hawa yang suke bawak handbag tu, hati² la ye.. make sure pegang handbag tu dgn cara yang selamat..  jangan sambil lewa je pegang handbag tu..

nasib baiklah aku ni jarang bawak handbag kalo kuar.. mmg malas pon.. kalo bwk handbag pon, letak barang make up je.. hehe.. purse ngan handphone letak lam poket.. selamat aje rase..

so moral of the story.. berhati² lah di jalan raya.. hehe.. peganglah handbag dengan cara yang selamat. 

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: