keluh kesah cik dayan

by Isnin, Oktober 29, 2012 0 orang dah meluah perasaan
err.. 'CIK' ke? boleh la kan.. tak salah pon.. hehe.. chenta hati dah pergi kerja... tinggal lah aku keseorangan di ruang tamu bersama lappy tercinta.. umi ayah pi breakfast kat luar sebab nak ke pasar... maklumlah hari ni nak kena jadi baby sitter ntok org jay bee jap.. hehe..

tadi sementara tggu chenta hati kuh bersiap-siap untuk pergi bekerja, aku pon on9 la... lame da x dapat on9 kat lappy sendiri sebab chenta hati da buat cam reta sendiri plak lappy ni.. aritu dok main FIFA jer.. skrg da mabuk COUNTER STRIKE online plak... mmg susah la nk pgang lappy sendiri.. 

berbalek pada kisah on9, aku saje bukak belog biras aku sb nmpk kuar update kat twitter.. bace la kan.. nak kate touching tu tak la.. (memang tak pon), tapi segan jadinye.. tapi lagi nak buat camne kak oi.. dah adik beradik tu mmg jenis same je kepalanye agknye.. kite dok bising-bising, yang dia ye kan time tu aje.. tak de tindakan selanjutnye... bukan tak tegur.. boleh kate tetiap ari gak la tanye.. ape cerita.. macammane.. tp jawapannye, nanti.. iye nak buat.. 

last-last aku jugak yang kene pergi sendiri survey bank² tanye tentang personal loan.. ade plak masalah lain timbul masalahnye sebab laki aku x pernah buat loan, so susah nak buat loan.. PULAK! abeh kalo camtu, sampai bebile la x leh nak wat loan sb nk mule wat loan x leh.. naseb baek ASB loan ade.. loan jugak katenye.. hehe.. boleh tahan tggi semua interest bile buat personal loan eh..? tp laki aku senyap je..huh~

sepatotnye taon ni boleh setel semua kalo betol² dibuat.. kalo aku kat tempat biras pon kompem aku dok bebel.. pasal penama ni bukan leh wat memain sgt.. jadi pape kang susah.. bkn la aku nk mendoakan yg burok², tp benda betol kan.. keta name org lain, yg pakai org lain, tak ke menyusahkan kalau jadi ape²? 

entah lah... kite ni bini² mampu bebel jela.. push sgt kang gadoh plak ngan laki sendiri.. ye x? tapi insya'Allah setel sume x lame lagi.. cume tatau biler.. tade sape nak berhutang kat dunia ni.. melainkan terpaksa.. tapi HUTANG tetap HUTANG.. 


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: