can't sleep post

by Khamis, Oktober 11, 2012 0 orang dah meluah perasaan
tak boleh tidor. ha, inilah yang terjadi pada aku di kala ini. mungkin sebab siang tadi aku melantak tidor sampai petang agaknye.. maklumlah hujan.. tidor plak dalam ekon.. mmg la enak dibuai mimpi.. tp aku tatau aku ade mimpi ke x tadi.. rasenye xde kot. hehe..

bgon dari tidur, macam biase cari makanan kat dapor.. malangnye xde orang kat rumah menandakan dapor kt umah ni mcm x berasap je. melilau mate aku tengok dapor.. tup tup.. nampak sebungkus mee atas meja. mmg untuk aku kot. hehe.. masoklah mee tu ke dalam perot aku..

bukan aku tak nak masak.. kebetulan mmg brg dapor abeh.. nk goreng telur je.. boring plak.. hehe.. kalo x mesti aku da masak da sebab incik hubby nak balik da dari keje kan time tu.. 

ape nak kongsi arini eh? aku pon tatau la.. hehehe.. macam tade idea plak kan nak citer ape.. cube korang bagi idea ye.. nanti aku cerite.. ahaha.. 

bubbye~



 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: