majlis yang telah berlalu

by Khamis, Januari 19, 2012 0 orang dah meluah perasaan
Alhamdulillah... genap dua bulan sudah aku menjadi seorang isteri.. hehehe.. kehidupan macam biasa saja walaupun status dah bertukar.. tapi masalah yang belum dapat dikikis ialah sifat MALAS aku.. macamana nak mengilangkan sikap ini? teringat jawapan Ustaz Azhar Idrus, "jadi RAJIN ajalah" hahahaha...

hamek kau..! ade jugak soalan macam itu di persoalkan.. hehehe... padan muke kau.. 

majlis perkahwinan baru saja selesai di pihak aku. malam minggu yang lepas. kehadiran tetamu yang ramai sungguhlah kami tak menduga.. ramai giler wa cakap lu.. sampai beratur la tetamu nak menjamu selera.. 
tak percaya? aku attach gambar sekali.. sila tengok.
ramai tak? ramai tak? ramai kan? hehehehe..

kasihan jugak pada tetamu yang datang tapi tak dapat makan.. letih mungkin nak menunggu .. yelah, nak ambil makanan pun kene beratur.. da macam open house kat umah menteri plak.. hahaha.. maaflah ye pada tetamu² sekalian.. jangan ada cerita kurang enak di belakang sudah lah ye..

majlis ni meraikan dua pasang pengantin, aku dan suami, serta adik ku dan suami.. hehehe.. cantek tak banner kami ni?
ni je gambar yang aku ade.. hehehe..

comel je kan kitorang..

kitorang memang tak handsome dan tak cun.. jangan tengok kami, tengok pakaian kitorang ja.. nice kan? combination color yang pada aku sangat lah 'nice' hehehe... love this dress so much lah!

amacam? ade style playboy tak hubby aku ni? hahaha..

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: