ajal tak kira usia

by Jumaat, Januari 20, 2012 0 orang dah meluah perasaan
baru beberapa jam tak bukak facebook.. penuh homepage dengan ucapan takziah terhadap keluarga Izwan Pilus abang kepada Aril AF . . di atas pemergiannya petang tadi . . dari tweet yang aku baca di blog abang nara, izwan pilus menghembuskan nafas terakhirnya pada jam 6.15 ptg tadi.. tweet dari aril.. 

Innalillah.. daripada Allah kita datang, kepada Allah juga kita dikembalikan..

aku bukan kenal pun dengan Izwan Pilus ni.. tapi apa yang aku nak tekan kan kat sini ialah, mati tu tak kenal usia.. tak semestinya saket teruk² baru mati.. kan? kalau izwan pilus ni sakit teruk sangat, tak mungkin dia dapat snap pic sendiri.. pada pandangan aku lah.. 
*gambar terakhir arwah

apa yang aku dapat tau dari baca blog abang nara, Allahyarham meninggal disebabkan jangkitan kuman dalam darah.. orang biasa macam aku dengar, macam penyakit yang tak merbahaya aja.. tapi boleh membawa maut juga rupanya..

ya Allah, kau jauhkan lah aku dan suami serta keluargaku daripada sebarang malapetaka.. Aamiin~

Semoga pemergian Izwan Pilus ni dijadikan iktibar buat artis² terutama artis yg seksi meksi tuh.. bertaubatlah anda sebelum terlambat.. buatnya tengah² berlakon adegan polok-polok.. guling² atas katel ngan jantan.. kepala terantok kat katel.. mati.. isk isk isk.. 

tak payah asyik cakap tunggu da tua lah.. dah bersara la.. baru nak taubat.. kau pasti ke kau mati tua nanti? kan kan kan? 

aku tengok kat Malaysia ni.. makin lama makin ramai artis baru yang SEKSI SEKSA kau.. popular tak la jugak.. setakat kuar selai dua gambar yang takat tutup puting ngan anu kau je... buat kontroversi.. pastu VVVVVVVIP kejar kau buat jadi pompuan simpanan.. tu yang kau orang nak sebenarnye kan? isk isk isk.. taubat lah der.. 

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: