last check up ♥

by Selasa, Disember 04, 2012 1 orang dah meluah perasaan
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

da makan petang ke? aku ni masih menunggu chenta hati pulang ha.. biler la nak sampai rumah.. nak kate hujan, tak pon.. saje la kot ot.. maklumlah nanti nak amek coti lame ntok mengabiskan coti.. hehehe..
mggu lepas aku ingat, itulah last check up aku kat klinik, tapi rupenye idak.. td pagi aku pegi lg appointment nye.. dan yang td punye confirm last check up kat klinik sebab doktor da siap bagi surat kalau on due aku tak rase saket ntok beranak, terus pergi hospital aje sb aku ni GDM on diet control.. kononnye x boleh lebey hari.. huhu.. tggu n tgok jelah kan macam mana..
tapi melihat atau lebey tepat merasa akan condition baby, macam tak nak keluar pon ade.. perot aku ni nampak je da jatoh.. macam kosong kat belah atas.. tp sbnrnye masih tegap.. ditambah pulak baby ni masih sangat aktif bergerak.. jadi aku tak rasa die macam nak keluar melihat dunia ni.. adekah baby saje nak follow bonde ? tau lah dulu bonde pon tanak kuar.. hehehe..tp bonde harap jgn la follow bonde kuar ekot tgkap ye.. semoga baby keluar ekot pintu yang disediakan ye.. hehe..
korang tau x agak² nape baby ni kadang² xmo kuar? aku rase die mcm da lebey 3 kg je dlm ni.. sb nye aku mkn x byk mane.. membuang pulak banyak kali.. tp berat naek byk pulak this week..  mmg terasa sgt padat perot ni.. seram sejuk pulak nak deliver normal biler baby besar ni .. huhu.. harap segalanye dipermudahkan.. 

Aamiin~

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 orang dah meluah perasaan:

::cik asha:: berkata...

jgn neves2 taw..i know u can do it..nnti dh delivered bgtaw ye..:)