tiada tanda

by Sabtu, Disember 08, 2012 0 orang dah meluah perasaan

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Selamat pagi semua yang menyinggah mahupun tersinggah ke belog ketakberapa nak kesayangan sangatlah kan bagi aku.. hehe.. kalo aku sungguh menyayanginya pasti setiap hari aku akan update.. hahaha.. tapi disebabkan banyak lagi benda yang aku sayang, aku x mampu nak update belog ni setiap hari..
tinggal lagi 2 hari sahaja lagi due untuk kelahiran anak pertamaku.. [sambil usap² perot sebab die men tendang² plak.. macam tau² je nak cerita pasal dia] . . aku tatau lah macammana nanti.. kalau masok spital tu die terus paksa keluar atau just tahan dan monitor sahaja dulu untuk beberapa hari.. sebab aku dah dapat surat dari doktor untuk aku masok spital senin ni walaupon aku tade rase saket nak bersalin.. korang agak² macam mana? huhu.. risau jugak kalo kena stay kat spital lelama.. bosan kan? hehe.. maklumlah x penah stay kat spital.. hehe..
untuk pengetahuan korang la kan.. aku tak ada rase saket pon.. tande² nak bersalin pon x muncul lagi.. yang aku tau tande nak bersalin yang tiga tu la..

♦ kontraksi ♦
♦ pecah ketuban ♦
♦ keluar lendir berserta darah / tumpah darah ♦

mmg takde pon yang di atas tu.. keluar lendir je ade la.. tp tu keputihan.. katenye normal la sebab baby da menekan.. sb tu lendir pon boleh keluar.. hurm.. tapi *anu aku mmg slalu rase saket kejang² gitu.. tu pon normal jugak biler aku tanye org.. hahaha.. mmg normal ke? yela kot ek? pastu sejak 3 -4 ari lepas susu pon dah kuar.. aku ngat baby pon nak kuar dah la.. tapi tak jugak.. walau bagaimanapun aku macam bangga la sebab breast aku dah berfungsi mengeluarkan susu.. semoga anak aku nanti x perlu la mnom susu formula tu.. terus bagi susu badan je.. bley sedekah kat org susu formula yang aku beli tu..
lagi satu .. perot aku mmg ramai cakap dah jatoh.. tapi biler rase bahagian atas.. masih keras n tak kosong.. macam anak aku ni tak mo keluar pulak.. tp mmg terasa kepala die ade kat bawah.. cume x sure kepala die dah masuk laluan atau tidak.. hurm.. kawan² tau x tips untuk bagi anak duduk n masuk kat laluan supaya boleh keluar dengan normal .. hehe.. risau jugak.. maklumlah umi sendiri pon operate semua anak nye.. tade sorang pon yang nak kuar ekot pintu..
ape-apepon.. korang doakanlah semua selamat.. aku berharap anak aku nnti keluar 12 disember ni.. hehe.. cantek sikit tarikh macam abah die.. 

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: