seksi bulan Ramadhan

by Sabtu, Ogos 11, 2012 0 orang dah meluah perasaan
gambar di ciplak dari THR Gegar.. tapi dialog aku yang buat la.. hahaha.. harap tak kena saman la kan.. hehehe... buat dosa tak malu, takkan kene bahan ngan aku yang tak terkenal ni plak nak malu kan? peace!!

actually aku suka dengan Maya Karin ni.. lawa.. cun.. cantik.. segala lah.. tapi alahai.. nape la x respect bulan Ramadhan ni..? pakailah pakaian sopan sikit.. kesian orang lelaki tak pasal² telan liur je tengok yang tak patot tengok tu.. kurang pahala puasa.. muke Nazz yang mmg da jenis stim pon bertambah stim aku tgok.. haha.. sori Abg Nazz.. gurau je..

pada yang seksi² tu, bile berada di bulan ramadhan ni.. janganlah seksi sangat.. even kau orang tak puasa pun.. korang kene pikir orang lain yang puasa.. tengok keseksian kau yang WOW! perempuan pon boleh tertoleh dua tiga kali.. ni kan lelaki pulak kan? 

dah la dosa dedah aurat.. tambah pulak dosa memngurangkan pahala puasa orang lain.. buatnye terbatal puasa laki tu, kau jugak kene tanggung.. dapat saham.. dah nama lelaki .. ngat senang nak elak pandang benda free camtu? hehehe...

sekadar teguran buat anda yang seksi.. semoga pas ni tak seksi sgt dah ye..
sayang MAYA KARIN.. sebab tu la aku tegur..

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: