bersihkan sawang

by Sabtu, Ogos 04, 2012 0 orang dah meluah perasaan
fuuh.... fuuh... [tetiup sawang yang ade].. berzaman da x bukak belog ni.. kalo x update pon bukan orang kisah. betul tak? [betoooolll...!!!] isk.. mekaseh byk la kan..

punca aku tak update sebab malas kot.. walaupun banyak cerita nak di kongsi.. aku tetap malas.. penyakit malas semakin menjadi-jadi sejak aku pregnant. waahhh... aku dah pregnant okeh.. 5 bulan lebey suda.. lagipon kat opis susah nak layan belog ni.. fb boleh plak layan kan..

tak pe la.. akhirnya aku update jugak.. harap kembali ceria la belog ni kan..

disebabkan aku amek mc harini, tu aku merajinkan diri untuk mengupdate belog ni.. tak tahan dah sebenarnye nak kerja.. tapi kalau x kerja sape pulak nak tolong hubby cari duit.. zaman sekarang semua nak pakai duit..

tak tahan ngan kerja bukan bermaksud kerjanya susah... aku yang susah nak kerja sebab asyik saket je.. duduk seharian kat ofis tu terasa mcm terseksa je sb kalo dtg saket, bukan dapat baring.. xkan nak bawak tilam gi ofis plak kan? bukan ade tempat nak letak pon.. opis macam bengkel.. sape penah g kedai signboard tau la keadaan kedai tu camne..

bunyi mesin potong acrylic ngan besi tu cukop lah membingitkan telinga aku.. dah la saket kepala menahan saket pinggang.. kuar pulak bunyi2 ngilu macam tu.. memang saket bertambah la.. tu sebab aku cakap tak tahan..

so far, kerja aku sebagai designer okey je.. no pressure.. time aku lom pregnant aku x kisah langsung pon bunyi bingit tu.. tp since dah pregnant ni.. bunyi dia mcm sangat ngilu..

aku memang bersyukur sangat kalau budak² kat luar ofis buat kerja luar.. sb dah tentu sunyi sepi je kat luar.. time macam tu jela aku rase tenang kat ofis.. hehehe..


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: