BFF day out ♥

by Jumaat, Mac 02, 2012 0 orang dah meluah perasaan
setelah beberapa kali merancang tak jadi untuk berjumpa, akhirnya pada ahad dua minggu lepas aku nekad ajak hubby ku pergi Putrajaya untuk bertemu kekasih.. eh.. kekawan.. er.. apa-apa jelah kan.. hehehe.. bape lame dah tak hang out sama². jumpa pon dekat kenduri kahwin memasing.. camne nak berborak berbual dan beramah mesranya kan?

isk.. dah besor rupenye kami ni.. [tapi tengok gambor macam aku sorang je lah yang membesor pon].. kebetulan aku ada jumpa dua gambar lama time kitorang jumpa zaman muda-muda dulu.. hehehe



dedua gambar di atas adalah pada tahun 2008.. masing² cun comel remaja gitu.. erk.. dedua gambor aku pakai purple.. hehehe...

eh.. hubby ku bersama bujang senangnya.. hehehe.. thanks teman jumpa kengkawan tau..

aku pon nak terai gak masuk pale lam mulot boye darat ni..  bley plak kengkawan aku abaikan aku yang da nak kene baham.. isk isk.. kawan tgok kawan kene makan tol! 
 eh.. aku pakai purple lagi ke? hellemek~ mmg kebetulan betol lah kan..
 nurul atiqah (single), noor aishah (married)
me? opkos married too.. lalalalala..

seronok bile berjumpe kawan ni... kitorang jenjalan dalam alamanda pastu pusing² putrajaya.. perkara yang paling lawak time ni ialah.. adalah kawan aku ni.. namenye N..A.. kan.. korang teka lah sendiri siapa.. hahaha.. kawan bek aku mmg huruf pangkal nama same.. hehehe..

punyer lah beria dia suro hubby aku snap gambar.. aku pon baik punyer posing ngadap kamera digital si N.A ni.. baru snap dua kali, memori full.. masing² terpinga², si NA ni lagilah terpinga kan.. sb die kate die dah delete da sume gambar dalam memori kad tu.. sambil berjalan sambil memikirkan.. 

rerupenye si NA ni tertinggal memori kad nye kat komputer.. wakakaka.. padan memori full lepas snap dua kali.. hahahaha... mmg lawok la time tuh.. sb tu gambar amek dari hp je ni.. hehehe.. janji ade lah kan.. buat kenangan.. hahahha...

pas ni plan nak pi jalan kat shah alam plak.. yang tmpt ade 4 musim tuh.. semoga plan jadi la kan.. ngee..

ps: buat kawan ku NA, pasni nak kuar pastikan memorikad ada dalam kamera sebelom bergerak keluar rumah.. hehehe...

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: