nak kahwin da

by Rabu, November 09, 2011 0 orang dah meluah perasaan
assalamualaikum semua, pergh... lama tak update ni.. almost 2 weeks i tak update u noe.. i'm not really busy as i think actually,  but still i don't have time tu 'jenguk' my blog la..

walaweh.. kau nak speaking pehal dayan.. kalo grammar chanteq takpe gak! hahaha... ni terabuq.. bila hang  nak pandai speaking ntah.. skipping je slalu mane nak pandai speaking.. ye x? hihi..
[untuk bebudak sekolah, janganlah ponteng sekolah]

kali ni terpaksa buat mcm entry sebelom ni.. konon nak gtau la ape yang aku busy kan sangat sampai tak boleh nak update.. [walaupon korang xmo tahu, aku tetap nak bagitau!]

cume kali ni based on gambar yang aku upload la.. every picture hv their own story gitu.. hakhak hak..

sambil² melayan lagu FT Island yang aku tengah mabuk sekarang ni.. aku pon menaiplah.. kalo korang nak amek feel.. korang donlod r sendiri.. hahaha..
comey giler kan si hong ki ni.. hak hak.. siap buat wallpaper henpon lagi.. aku tengok macam si akim af7 je.. sejak tgok citer you're beautiful yang aku da khatam 3 kali.. hahahaha

 aish.. x same ke? mmg la si hong ki lagi hensem.. da putih melpak mulus gitu plak.. lagipon orang korea ngan orang malaysia kan lain.. tapi aku tetap nampak same.. korang x nampak same ke? mate aku giler la kot..
[sila cakap same]

*************************************
hahaha.. sori termerepek plak..

 ouh.. ni gambar anak² kesayanganku di ruang kamarku.. huhu.. dah nak kawen ni.. mane aku nak letak mereka semua.. kesiannya nnati mereka hidup tak terbela.. sapa nak buat anak angkat?

*************************************

kasot baru beli .. setelah berzaman aku menceburkan diri dalam bidang bermain badminton.. baru 2 mggu aku main pakai kasot.. hahaha.. kalo x b4 ni aku pakai selipar je.. 

*************************************

buah hati saya beli strawberi banyak tau.. smpai 5 kotak.. sekotak makan sorang sampai abeh.. pastu 2 kotak setengah buat la macam² termasuk la puding roti kat atas tuh.. sedap weyh.. hahaha.. tapi malangnye ada baki rosak sb x tau nak buat ape da.. byk sgt..

*************************************

baju nikah yang in the making tak siap² lagi sampai sekarang.. ari tggl 11 hari je lagi.. HAAA!!! SEBELAS HARI JE LAGI??? tetibe lak nak terkejut..

*************************************

kawan saye menikah pada 28 october lalu.. huhu.. lagi sorang kawan saya menamatkan zaman bujangnya.. [eh kau ni.. jap aku jap saye]

ni plak time nak menggedik posing atas pelamin mereka .. hahaha.. sementara dorang mekap kat dalam kami gadis² yang tak reti malu buat mcm pelamin sendiri.. hihihi

termasuk lah aku gadis yang jugak menamatkan zaman daranya.. hihi.. ni la manusia gedik.. hahaha...

*************************************

ya.. aku jadi pengapit pade keesokan harinya.. hahaha.. saye suke tau jadi pengapit.. korang nak offer aku x? kekekeke...

bergambar bersama kawan² saye... opss.. ex-bf saye pon adelah.. hihihi.. cer teka mane satu? hahahaha...

 bergambor kat luar dewan before balek..

ni time kawan aku potong kek namenye.. kek die best.. hihi...

*************************************

buku yang aku cuba khatamkan.. tapi da khatam satu buku da.. tggl lagi 2 buku je.. hihi.. best tau buku ni.. kalo nak tau pe bestnye.. gi la beli.. hahahaha..

sambut bday ayah aku pada malam raya haji.. kau ade? pakai piza je ni.. hihi.. tp macam nak lagi la.. sedap kot piza ni...

makanan yang da lame aku tak makan.. tetibe teringat.. zaman kecik² dulu.. nak beli gula² harga dua posen pon susah.. tak macam sekarang.. mkn nak mahal je.. x sah kalo kurang rm10.. huhu..

contoh makanan org besar... [baru pekena tadi.. mabeles] abc je pon.. smpai rm10 hahahaha...


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 

sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: