Cinta Gila

by Ahad, Februari 15, 2009 2 orang dah meluah perasaan

Ku ke kiri kau ke kanan
Ku di belakang kau dihadapan
Bila ku marah engkau ketawa
Dengan selamba engkau berkata
Kita berdua jauh berbeza
Langit dan bumi tapi serasi
Ku cintaimu kau cintaiku
Itu saja yang perlu kau ku tahu

Sepelik-pelik manusia Oh!

Dikau mengatasinya

Dan mungkin ku juga gila

Kerana masih bersama

Tapi mungkin kerna itu

Ku tertarik kepadamu

Biarlah orang mengata

Cinta kita cinta gila

Juliana Banos – Cinta Gila

You're my everything

And nothing really matters but the love you bring

You're my everything

To see you in the morning with those big brown eyes


You're my everything

Forever everyday I need you close to me

You're my everything

you'll never have to worry never fear for I am near


Santa Esmeralda – You’re My Everything



Lirik yang sesuai untuk percintaan aku dan dia. haha... indah nye lah hai bercinta. mungkinkah keindahan ini akan berterusan selagi hayat dikandung badan? aku hanya manusia biasa yang memiliki impian dan harapan untuk hidup bersama insan teristimewa sehingga ke akhir hayat. semuanya bergantung kepada diri sendiri untuk mengawal segalanya, selain berdoa dan meminta bantuan dari ALLAH s.w.t.

namanya MOHD FAHD ARIFEE bin MOHD ARSHAD [terpuji + mengalir kepandaianya]. mmg pandai.. pandai wat jahat tau dak ni! itu jelah yang boleh aku beritahu, maleh la nak taip lebey-lebey. bukannye korang amek kisah pon. hehe... macammana perasaan aku pada dier? cukoplah aku luahkan dengan lirik lagu di atas.. ngee~

sikapnya yang pelik buat hubungan kami terasa lain daripada pasangan biasa. mungkin kepelikannya yang membuatkan aku jatuh hati pada dia. mungkin la... segala macam kemungkinan ada dalam hubungan seseorang. aku sendiri x dapat nak pastikan. yang pasti, permulaan hubungan kami sememangnya pelik. hanya kenalan yang rapat sahaja tahu tentang kepelikan itu. hahaha~ betol x arifee?

ungkapan istimewa yang selalu dia ungkapkan "CINTA KAMI CINTA SUCI". entah dari mana die dpt, aku tanak amek tahu, sb kalo dari punca2 yang x best, dengan selamba dan mudahnye aku akan membenci ungkapan itu. haha~ da byk ungkapan istimewa aku reject.. kekeke~

ARIFEE...~ i love you so much!!!

don't make me feel so bad. i don't like it.

i need you. please spend ur time when i need to have you beside me.

something different, i want it!

don't be nice wif other girls outside there.

stop smoking! i warn you.. until next month.. minus 0.1

hey! kenapa boleh byk aweks nak kat awk ha?? sy x paham!


hi arifee.. jangan marah tau.. papehal.. awk tau nombor sy kan? selalu la call sy.. penat la jari sy asek men sms je. hehe~ [curik ayat dier!]

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 orang dah meluah perasaan:

Tanpa Nama berkata...

wuu~

siti berkata...

uiks poyo