wedding day dream

by Ahad, Februari 01, 2009 2 orang dah meluah perasaan
haha~ ader bakat x nak jadi ibu mithali? umo pon da 21 tahun ni.. dah boleh ni rasenye. asek pegang anak orang ajer. teringin gak nak pegang anak sendiri. tp entah bile la ye dapat merasa. Haha~ Tu la.. Pilih bf masih blaja.. Lambat lagi la nampaknye.. koman-koman tahon 2013 kot.. ngee~ da alang-alang citer pasal topik cmni.. nak ler kongsi wedding day dream aku.. kekeke...

perkara pertama yang korang perlu tahu.. majlis kahwin aku tiada PERSANDINGAN! sb utama aku x nak buwat PERSANDINGAN tu sb aku malu.. hehe.. lagipon aku x suke jadi perhatian orang. bayangkan time bersanding.. aku ngan laki aku berdua kat depan.. org ramai dok tatap.. ade kecik.. ader besar.. ade tua.. ader muda.. tp kebyakn budak2 la.. dorang kan suke tgok. kunon2 cam prince n princess la.. hehe.. [aku pon penah jadi budak2]. yang kitorang x leh nak wat aper.. senyum memanjang sampai nek kejang pipi.. kekeke.. betol x org2 yg pernah bersanding??

tp sbnrnye.. bersanding ni kan ke haram..? ye x? meniru budaya hindu x silap aku. kite bermegah2.. menunjukkan kecantikan yg terlebey2 pada orang ramai. mane bley wei~ ISLAM x bgi kiter bermegah-megah. tp makan beradab aku teringin la plak. tp umiku x bg. katenye, x elok. biaselah.. kalo mkn beradab, laok mesti spesel kan?? wat lain dari yang lain. so, kesian kanak-kanak len tengok.. ibu-ibu mengandung ke yang teringin.. betol x?? benda ader sikit.. cmner nak bagi sumer orang. biler di fikir-fikir.. betol jugak kate umiku itu. aku pon time bebudak.. teringin nak mkn udang galah pengantin.. hehe.. x penah dpt.. yela.. bukan sedare pon. biasenye benda2 gitu kongsi ngan sedare mare.. tapi tayang depan sume orang.. kan..kan..

hehe~ majlis plak aku sbnrnyer teringin nak wat tepi pantai. tp tgok budget la. maybe aku akan wat.. but dengan kenalan rapat ajer.. kat rumah wat kenduri mcm biase la.. cume tiada PERSANDINGAN.


yang majlis kahwin tepi pantai tu, aku akan survey pulau-pulau yang terindah.. tema nye sume kene pakai hijau lembut + putih.. wah~~ berangan sudah diriku... nak wat 2 hari 2 malam.. hehe.. yelah.. dengan kawan-kawan kan.. mesti nak arrange macam2 aktiviti.. hehe.. parents xde.. bukan xnak ajak.. tp inilah impian aku.. lagipun kenduri kat rumah buat mcm biase je.. hehe..

aduyai.. biler pikir-pikir balek angan-angan aku ni.. mcm nak gi kawen esok je.. kekekeke.. tp tanak.. sebab tade duwet.. nak carik diwet bebanyak.. baru kawen.. wee~~

sekian wat mase ni.. harap korang yg membace enjoy le.. smbil mendoakan kebahagian aku.. serta temukan jodoh aku bersama orang yang tersayang..

amin~

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 orang dah meluah perasaan:

f_24434 berkata...

testing

PhaqitaN berkata...

hha dh 23 skg.. cm ade bau~ :) huuhuh