Diana Danielle n Farid Kamil

by Khamis, Julai 04, 2013 0 orang dah meluah perasaan

Kahwin 3 november.. then pregnant pastu due date 15 julai? Erk.... apesal aku amek kisah? Sb name same sikit ke? ntah la.. tp mmg aku agk musykil n terganggu.. bukan kiraan due date ni 40 minggu ke? Ataupon 9 bulan 10 hari?

Ha.. kan? 40 minggu kan? Then aku pon sibok lah mengire ntah bape kali ntah.. kire punye kira jawapan tetap same.. nov - julai baru 8 bulan.. ha.. kan aku da mengire lagi.. jom kire sesame..

3 nov - 3 dis = 1
3 dis - 3 jan = 2
3 jan - 3 feb = 3
3 feb- 3 mac = 4
3 mac - 3 apr = 5
3 apr - 3 mei = 6
3 mei - 3 jun = 7
3 jun - 3 julai = 8
3 julai - 15 julai = 12

Ha.. ade yg silap x? 8 bulan 12 hari ni kiraan baru ke? Haha...

Musykil x korang? Tapi pape pon semoga anak dorang sihat lah.. anak tu x bersalah...

Tapi kan.. aku nk tergelak bace satu komen kat blog abg nara tu.. katenye farid kamil dulu terover excited smpai terpost gmbr kat instagram.. pastu kalot ckp ank saudara..

Kesian la kat anak dia nnti kalo betol yg mule2 tu mmg ank dia.. yelah.. mesti konflik tarikh lahir nnti.. aku kompem ade yg menanti taon depan.. dorg msti nk buat birthday party ntok ank dorang kan... huhu.. same2 la kite tggu..

Kalo betol mereka salah terlanjur sblom kawen pon.. harap dorang dah taubat la.. kan..didik anak leklok.. jgn jd cam korang.. ops!!!

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: