PRU-13 di SMK SG Kertas

by Jumaat, Mei 10, 2013 0 orang dah meluah perasaan
PRU-13 atau Pilihan Raya Umum ke 13 telah pon berakhir 5 Mei lalu.. tapi masih ramai yang tidak berpuas hati dengan keputusannya.. terlalu banyak perkara yang membuatkan rakyat Malaysia tidak bersetuju dengan keputusan PRU13 baru² ni.. aku pon agaklah tidak puas hati.. tapi still bersyukur sebab kerajaan SELANGOR masih masih kekal. ALHAMDULILLAH...
semoga kerajaan SELANGOR meneruskan pemerintahan yang ADIL lagi SAKSAMA untuk hari seterusnya.. Aaamiin~

#IniKaliLah kan.. pertama kali aku mengundi.. Mawar pon mengundi sekali.. jom tgok jap kemeriahan di hari mengundi Ahad lalu yang sempat aku suroh adik aku snap.. 










ha.. gambar² di atas di ambil sebelum masok ke sekolah ntok ngundi.. macam² bendera ade kan.. cantik x? ku lihat biru je.. biru terang ade.. biru gelap pon ade.. mane lagi cantik? aku suke biru terang.. haha...


aku and adik aku no 6.. kat tingkat 2.. huheh~ sian adek aku yang ngah boyot kene panjat tangga ke tingkat 2.. engat lagi aku dolu zaman sekolah.. kalo cikgu ngandung ni.. mesti kelas kene pndah buat kat kelas bawah je.. gune bengkel ke.. makmal ke.. sebab x larat nak panjat tinggi².. hihi.. 
korang tengok.. ramai kan yang bersemangat nak ngundi.. kat bawah tu orang² tua la.. kitorang ngundi kat SMK Sungai Kertas.. hehe..



ha.. Mawar pon ngundi skali okeh.. same plak pink macam bonde.. hehe.. sayang Mawar banyak²




ha.. ni gambar time dah setel.. lihat umi ku menanti di bawah pohon yang redup.. panas dowh~ huhu..
dakwat kekal seminggu okeh.. RM7 juta kot kerajaan bajet ntok dakwat kekal ni..

tengok hasil.. balek rumah adik aku terus basoh ngan sabun dettol.. haha.. clean n clear.. korang plak camne? ahaha... inilah PRU13 yang telus...
letih woo berator ntok mengundi.. hihi.. akhir kata.. UNDIAN ANDA PEMACU NEGARA.. dengan undian kitalah yang akan menentukan masa depan dan corak pemerintahan negara kita.. itupun jika KETELUSAN itu dilaksana.. kalo tak.. camni lah jadinya..

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: