no title ♥

by Sabtu, Mac 23, 2013 0 orang dah meluah perasaan
Alhamdulillah.. semalam genap umor Nurul Mawaddah @ Mawar 100 hari. Aku pon kire dah abis pantang la.. tapi aku berpantang 44 hari je.. hahaha.. selebeynye pantang nampak la.. akibatnye, aku pon GEMOK! giler gemok la wa cakap luu.. aku sendiri terasa betapa gemok nye aku.. nasib baik lah chenta hati pon gemok jugak.. takdelah aku rase bersalah sangat.. hahaha..

tapi mawar maintain jer... x se'bambam' anak kawan² aku.. elok la jugak kan.. tak adelah cepat penat dukung dia.. dah la dia memang suke di dukung.. tapi rasenye sume baby suke kot.. lain la kalo da 'dapat kaki' memang takmo dipegang langsung la.. haha..

orang kate sebab mawar ni jenis tinggi orangnye [Aamiin] sebab tu tak nampak bambam sangat. panjang je lebih.. entah la.. yang penting tumbesaran mawar normal.. hehe..

seronok rupenye besarkan anak ni.. macam² ragam ade.. tapi tu sume adelah kenangan terindah untuk aku dengan mawar.. lebih 3 bulan aku jaga dia sendiri.. start bulan 4 ni aku bekerja.. dapat tmpt dekat, gaji ciput pon x kisah janji aku happy bekerja. haraplah environment kat tempat baru ni okey. time gi interview nampak macam ok je.. sebab tu aku accept jugak. sabtu ahad pon aku boleh off wlupon hakikatnye sabtu tu kerja halfday... tp time interview org tu kate x pe x pyh keje sabtu melainkan ade keje penting je..

keje sebagai ape? graphic designer jugak lah.. keje camni je yang buat aku happy.. aku suke keje camni sb sentiase ngadap pc.. hahaha.. dan satu lagi biler keje kat company kecik² ni, job x byk... walk in customer pon biasenye x pandai demand.. terima seadanye je.. so aku pon x perlu perah otak sgt.. hehe.. 

tapi yang bosannye plak .. tak ade kawan nk ngumpat.. hahaha.. [untunglah] dah aku sorang je pompuan.. nak ngumpat ngan sape je.. mmg ngumpat lam pc jela.. hahaha..

harap aku boleh bekerja ngan tenang la nanti.. tapi aku pasti seminggu pertama kerja mesti aku bley nanges tetibe sebab rindu kat mawar.. hahaha.. sedeynye... tak dapat la aku jadi org pertama tengok dia berjalan.. bercakap.. huhu... tapi harap yang pertama tu sume dengan aku la.. lagipon waktu kerja x lame.. tmpt keje pon dekat.. agk2 rindu, aku suro nenek mawar bawak datang opis.. hihi.. opis ke? opis la sangat kan...

bubbye~

100 days old Nurul Mawaddah ♥

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: