doodle dedloo

by Isnin, April 02, 2012 1 orang dah meluah perasaan
selamat tengah hari semua.. korang dah lunch kah? aku belum lagi, tapi masih kenyang sebab baru lepas brekfast.. maklumlah.. masuk kerja kol 10.. hehehe..

dah lama aku tak update blog ni.. nasib tak nampak bersawang.. nak kata busy tidaklah jugak.. sbnrnye lebih kepada malas.. hahaha.. 

untuk pengetahuan anda semua, aku sekarang kerja di batu caves sebagai designer.. kembali bekerja setelah lebih 6 bulan duduk rumah menternak lemak.. HO HEM JI!! hahaha

seronok jugak kerja sini sb dekat.. mmg dekat sgt la.. kebetulan aku akan berpindah ke rumah sewa sementara kat sri gombak.. mmg lah dekat sgt kan.. kalo nak jalan kaki mmg boleh.. tapi waktu kerja nnti aku tido r, sebab letih.. hahaha..

by the way lately ni slalu sgt orang buat doodle kan? aku pon seronok jugak buat doodle ni.. tapi aku buat gune illustrator je.. sebab tu hasilnye pon kurang.. aku tgok orang lain sume gune paint tool sai.. tapi aku rase benda tu seswai gune kalo korang ade drawing tablet kot.. hehehe...


ni memula aku try buat doodle..aku tiru je dari doodle sape ntah..

yang ni aku design sendiri okeh.. konon ni aku la.. kan muke serupa tu.. kekeke...

ni 'AKU' yang paling comel.. kan? ngee~

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 orang dah meluah perasaan:

::cik asha:: berkata...

yg purple tu comelllll