kacamata.

by Ahad, Disember 27, 2009 0 orang dah meluah perasaan
lokasi ; ataly sri gombak.
hari ; selasa kot.
time ; petang lepas 5 pm.


tokey spek ; ada apa amoi mari.

aku ; mawu check mata la. seswai lagi x spek ni ngan mate sy.

tokey spek ; aiyo.. u ta pakai kenapa?

aku ; sy pakai time ngadap pc saja. skrg mawu masok blaja, mawu check dulu la.

tokey spek ; lepas ni u kene pakai saja. jangan buka.

aku ; takan time tido mandi pon na pakai tokey.

tokey spek ; aiyo amoi, macam mana u mawu masok blaja. sy ckp pon u ta paham.

aku ; ala tokey. gurau saja. takan nak marah. spek yg tade bingkai punye tade da ke?

tokey spek ; itu pesen lama munye. apa pasat u mawu lama punye.

aku dlm ati ; eh tokey ni. sukati aku la!

aku ; saje. sy pakai selendang, besar punye spek ta cantek la. ok la tokey, sy balek dulu.

tokey spek ; ok amoi. pakai spek jangan bukak. kc seswai balek dgn u munyer mata.

aku ; ok ok.

aku dlm ati ; aku bukak pon, bukan ko tau. hahahaha...

sekian.

p/s : kisah di atas telah di olah secukup rase.

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: