dua kisah -||

by Isnin, Jun 29, 2009 0 orang dah meluah perasaan

dah rujuk la plak. walhal.. aku baru pas maki dier. naseb r. sape suro wat aku bengang. aku pon da jenis lembot ati sgt. layankan je pujuk rayu. hadoi.. tensen jer. cmner? pe perlu aku wat. ngat len kali aku maleh da nak makan pujukan kosong ni. len kali aku nak bunga ros kaler ejau. ngan cadbury paling besar tuh. pergh. sedap tuh. ngan eskem baskin robin tuh.. yg pink + purple.. sedap siot. nak lagi r..

wei.. de sesape nak belanja aku x?? aku teringin sgt ni.. sedap tuh.. hadoi.. terliur time aku taip posting neyh..

kisah dua : (ntah bile de kisah satu)

adik aku fatin telah pon 'salamat' dimasukkan ke dalam unit 19 bersama kawan nya fadilah setelah memenatkan diri mencari kain etam dan tudung putih seluruh gombak. naseb teramatlah baik setelah kain yg dicari dijumpai bersama tudung yg bersesuaian. tetapi malang bagi temannya fadhilah x menjumpai tudung yang bersesuaian.

maka, terpaksa lah merantau ke seluruh asia tenggara. lalu singgah di giant batu caves. untuk makan. sebab lapar. makan la nasik ayam kfc set a yg berharga 5.90 x termasuk tax.

kendian mencarik la tudung putih di seluruh pelusuk giant. tetapi malangnya. tiada menjumpai. kemusykilan mule menerpa. tetapi persoalan terjawab.

penjual tudung : tadi ade ramai budak² borong tudung putih. katenye nak meniaga.

maka, dengan mendengar dialog itu shj. phm la kami bertiga. kami sudah terlambat. kerana budak² lain telah mendahului.

kendian mencanak lah kami ke sri gombak pula. ke butik afia namanya. mencarik tudung. akhirnya berjumpa.

aku pon antar dorang balek unikop. pastuh.. aku balek umah. tgok citer coffee prince. best.

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: