. s u r a t u n t u k z a i d i .

by Selasa, Mac 30, 2010 2 orang dah meluah perasaan
Kepada kawanku, Zaidi.

Maaf mungkin boleh diberi jika anda menyatakan secara bersemuka. Bukannya kita jauh beribu batu sehingga memerlukan benda lain untuk meluahkan maaf. Rakan sekelas. Baru semester pertama dah jadi camni. sedangkan ade kurang 3 taon lagi kite akan berjumpe (jika umo panjang, amin)

Mengapa kami, mengapa tidak rakan yang lain? mengapa kami yang kau nak jauh kan? ok, too personal ryte? smpai terpakse menjaohkan diri dari kami. Tp ngan org lain, remain the same anda layan? mane adil kan. umpama masalah anda ade kene mengena ngan kami. tp x pe la. anda x nak sebut. just, berdepan la ngan kami. Ucapkan maaf, kami boleh anggap ianya x pernah berlaku. dan anda boleh kembali seperti dulu.

Sayep x pandai sgt English, so.. harap maafla kalo ade kate² yg anda ingin smpai kan kat blog tu.. x tercapai dek akal ku.

Sebenar,

Selipar Hijau.


dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 orang dah meluah perasaan:

dayan diana berkata...

sape tick tipu ni?? kerat jari baru tau!

qieroxer berkata...

ai....lain macam je yg Sebenar kat last skali tu?huhuhu.....