dream car

by Rabu, Mac 04, 2009 0 orang dah meluah perasaan

HONDA JAZZ is my dream car~ oh jazz.. biler la aku boleh merasa untuk memandu dirimu..!? dah gian sgt dah nak memandu ko! tp apakan daya... mane aku nak cekau RM1O, 0O0 /= TingGi bebenor mas kahwin ko.. aku ni dah la manusia biasa je.. x de kerjaya tetap lagi.. tapi bak kata nasha aziz dalam filem laila isabella, "kalO hati dah suKe, daH x lEh nak waT cAmno!" -hehe-

tapi aku akan pastikan, suatu hari nanti ko akan menjadi milikku jua! aku akan berusaha sedaya upaya untuk mendapatkan ko.. ko jgn carik yg lain ye.. tp aku x kisah pOn.. ko bukan nye sekor.. -hehe- napE la aku suKer sgt nGan ko..!? mCm da taDe keTa leN akU boLeh sukE..

papehal pOn....
nordiana nordin

HONDA JAZZ !!!


dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: