zoo negara dah tak ade khinzir

by Isnin, November 26, 2012 0 orang dah meluah perasaan
pada sabtu baru ni iaitu pade 24 november 2012, aku n family pegi la melawat binatang² kat zoo.. lame giler dowh x gi zoo.. tp patotnye pegi zoo time da ade baby la kan.. baru syok ade baby bwk jalan², tp disebabkan aku pon teringin nak berjalan [konon boleh la aku cepat bersalin] aku follow jugakla.. 
kebetulan time tu chenta hati aku baru je sampai umah dari site.. aku pujok la ngan wajah comel yang dianugerahkan oleh Allah SWT ni untuk follow kitorang skali.. hehe.. disebabkan cair dengan wajah comel isterinye, chenta hati ku pon follow la.. dengan x makan lagi nye.. [kejam giler isteri die]
sonok weih lame x gi zoo.. sikit je aku snap pic sb byk amek video.. mls nk klik byk kali.. hahaha..
 ni time tgh tggu tren.. er... tram ntok patah balek... nampak kurus plak kan? pndai aku amek gambar die.. :)
 aku seperti biase, comel .. biler buat comel lagilah bertambah kan kecomelan aku.. hehehe..
 nampak slim x? hahaha


 x pandai orang yg snap pic atas ni.. org nk bergambar ngan beruk comel.. tp beruk nye x nmpak plak..





sekian.. aku penat da menaip ni.. maklumlah duduk bwh.. perot senak.. huhu... 


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: