azam tahun baru

by Khamis, November 15, 2012 1 orang dah meluah perasaan
salam maal hijrah... kite dah masuk tahun baru 1434h sejak maghrib semalam.. kite semua sedia maklum hari baru dalam Islam ialah masuk waktu maghrib.. bukan jam 12 tgh mlm.. kan? 

so, ape azam tahun baru korang? azam taon sudah dah setel ke? hurm.. aku mcm biase azam tahun ni nak menjadi manusia yang lebih baik... menjadi seorang isteri, bonde, anak dan hamba Allah yang sebaik mungkin.. Insya'Allah.. aku harap korang pon same la...

then aku nak terus cube mencapai target aku untuk kehidupan yang lebih baik termasuk lah untuk mendapatkan berat badan yang ideal... hehehe.. penambahan pulak, nak beli rumah untuk hidup bekeluarga sendiri.. maklumlah skrg ni duduk ngan keluarga lagi.. jadi belom dpt merasa hidup sendiri.. anak emas cam aku ni mmg payah nak kuar dari rumah.. hahaha.. manje sgt..

anak emas xpe.. jangan jadi anak ikan sudah la ye.. hahaha...

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 orang dah meluah perasaan:

intanfirdaus247 berkata...

Salam Maal hijrah juga,,,