AKU SEORANG IBU

by Khamis, Januari 14, 2016 0 orang dah meluah perasaan
assalamualaikum.

saja hendak update blog harini. maklumlah semalam umor dah cecah 28 tahun. ALHAMDULILLAH merasa juga aku cecah angka 28. terasa tua sangat. alhamdulillah sekarang aku bahagia dengan seorang suami serta sepasang anak serta seorang bayi di dalam perut.

harini nak cerita tajuk AKU SEORANG IBU. kenapa eh? sebab aku tiba² rase aku ni tak macam ibu-ibu yang lain di luar sana. kenapa aku cakap camni?

sebabnye, aku bukan jenis mesra budak². so ngan ank² sendiri ni aku jadi mcm terpaksa. terpakse bermesra ngan dorang. hahaha.. TERPAKSE ko! aku tatau nak explain camne. bukan tak sayang, tapi aku tak pandai.. tak pandai nak bermesra-mesra ngan budak² termasuk lah anak sendiri.

waktu ank kecik² aku xdepon rase nk gugor jantong ke.. rase scary ke bile anak jatuh time berjalan, anak jatuh dari katil, dari kerusi, pade aku HAH RASEKAN! NAK SANGAT KAN! camtulah aku. tapi bukan aku x sayang anak. kalau anak aku menangis beria tunjuk sakit barulah aku betol² panik sikit. so barulah amek pujok. boleh bayang x? kalo ibu² lain aku rase, nyamok gigit pon da ngamok² satu rumah ngan nyamok yg gigit ank nya. hahaha.. aku anak jatuh pon aku boleh rileks lagi. beza kan?

lagi satu ibu² biasenye hantar anak mesti nak ceyom ceyom dlu.. rase sayuu hantar anak kan. tapi serius, aku x reti feeling² gitu. tapi mujorlah kakak selalu mnx ceyom.. so ceyom kakak je.. fayad aku jarang sgtlah ceyom time hntr pengasuh. tatau la nape aku camni... berdosa kah aku? tapi itulah aku. aku sayang anak² aku. penat wei ngandung.. bersalin kan dorang.. sume 3kg lebey tuu... 

ni nak masok anak ketiga.. tatau cmne.. hahaha.. ok bye.



 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: