Bapak/suami tatau malu!

by Rabu, November 21, 2012 0 orang dah meluah perasaan
selamat pagi..ASSALAMUALAIKUM~

lapar nye lah hai aku pepagi ni.. asal celik je lapar.. tp blh thn ngantok gk.. rasenye mlm td tidor lena tp saket pale n kemengantukan ni mcm x lena je tidor.. pelik pulak.. huhu...
tp aku bukan nak citer pasal tidor aku.. aku nk citer pasal semalam, sewaktu aku kat klinik ibu n anak buat check up.. 
PERGH!!!!!!!!!! giler ramai wa cakap lu! spnjg aku g check up, x pnh r ade seramai tu umat kat klinik.. dengan ibu ngandung and baby, sgt lah ramai.. ditambah plak ngan peneman n penjaga.. bertambah² la crowded jadinye klinik tu.. kalo klinik besar xpe.. ni klinik kecik je.. kerusi pon x banyak mane..
aku tak sure aku pnh luahkan ke x kat blog tentang isu BAPAK/SUAMI TATAU MALU ni... knp aku ckp camtu? sb nye klinik tu namenye KLINIK IBU DAN ANAK.. tp aku tgok kat kusi menunggu, byk nye muke SUAMI/BAPAK.. kot ye pon nak meneman isteri check up, fikir2kanlah jgk.. ibu mengandung ramai.. mereka lebey memerlukan seat tu.. awak tu lelaki, berdiri jela.. ni blh tgok je mak buyung yg da sarat2 berdiri.. awak sedap je duduk bace paper.. hello!!! cube ko bayangkan mak buyung tu isteri ko.. da ade isteri ngandung pon blh x phm lg.. x phm betol aku.
pd bapak atau suami yg bwk baby ntok check up aku x kish sgt kalo die duduk... sb pntkan dok bwk baby ke hulu ke hilir.. ni yg x bwk pape.. skdr nk teman bini je.. tlg r consider byk!
sometimes aku rase mcm nk bwk je papan tanda menyatakan SEAT FOR PREGNANT LADY ONLY! 
geram betol aku.. otak letak kat lutut agknye sb mende camtuh pon x leh nk pikir... so pade anda si lelaki yg terbace ni, harap tlg la mengerti.. penat wei berdiri lelama.. dengan perot besar.. jgn la korang bole buat tatau jer.. okeh?

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: