hari indah yang malang

by Selasa, November 13, 2012 0 orang dah meluah perasaan
selamat malam sume.. halamak.. baru nak menaip saket perot lak... jap jap.. pi toilet..

******************
huiyoo.. 2 hari kendian baru aku sambong menaip.. hahaa.. malas tol nak ngadap pc kelmarin selepas shj kuar dari tandas.. hehe.. sbnrnye time tuh aku nak story pasal date yg cun sgt tu... 10.11.12
nasib baiklah due aku sebulan lg.. kalo x aku saje buat2 saket biar baby kuar tarikh tu.. hehee.. boley ke buat² saket? nak pulak kan baby kuar kalo belom masenye.. ehehehe.. sian anak bonde, ujung taun kamu lahir.. nak wat lesen pon tak sempat nanti.. sabar lah wahai anak.. chewah~ belom lahir dah berangan plak.. hehehe... tp x salah pon berangan..
isk.. melalot saje aku ni.. aku sbnrnye nak le kongsi gambar ni..
ha.. korang nampak? ape yg terjunam tu? isk isk isk.. aku pon tak paham camne leh terjunam.. maybe nak elak something la kot.. cun je masok dlm longkang tu.. kalo kereta besar mungkin x masok dlm longkang tu.. tp sb kete tu si kancil, tu yg termasok agknye.. kesian kesian.. rasenye xde kemalangan jiwa kot.. sb org2 yg berkumpul tu bley gelak² aku nmpak.. maknenye semua yg ade dlm kete tu selamat la..
ha.. tu je sebenarnye aku nak kongsi arituh.. cerita sempena tarikh cun.. tp malang buat pemilik kancil tu.. mesti die x mudah utk melupakan peristiwa haritu.. huhu..

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: