cemburu tandanya sayang??

by Ahad, Oktober 11, 2009 4 orang dah meluah perasaan
***cemburu***

lately ni aku kuat betol cemburu. dulu x camni pon. kenapa ye agaknye?? ade sape2 leh tolong jawab kan??
even aku tau hubungan mereka hanya kawan, aku tetap jeles. pantang die sebut nama awek, aku pon tersentap. isk.. susah beb hdop cmni!! aku nak jadi cam dulu balek. no jealous.. no saket aty.
yele, bile aku jeles, aku gak yang saket aty, then menyusahkan kehidupan si dia bersame kawan2. tol x?
hurm.. hw can i get my life before?? argh!! x best tol la cmni! nak hdop aman dan makmur cam dolu... waaa... sorry sayang. sb sy, awk yg susah. harap awk paham. harap 'mereka' juga paham. aku akan cube kurangkan perasaan jealous ni. parasit betol la dis feeling.

haish! T-T

**mohd fahd arifee**

***bertandang ke rumah si dia***

hihi.. gadoh bagai nak rak. majok smpai xnak datang. last minute, aku siram aty aku ngan air batu, sejuk gak. haha, menyejukkan diri sendiri, yela. betol la salah aku, 2, 3 ari aku x layan msg ngan die sgt. sek tdo jer. mesti la majok si dia. hihi.. arifee transform to be diana yang dulu. and diana change to be arifee. (kami je paham kot)
die amek aku kt umah. sekali, jalan sesak giler. pergh.. sejam dok dlm keta. sian si dia. da la kete manual. seb bek x kejang kaki die. tapi akhirnya smpai gak la.
da smpai tu, aku lak tak tentu arah tatau nak wat ape pas mkn. die dok layan tetamu die. aku plak da la x biase wat keje dapor. mklom la, kat umah dah ade orang lain wat. hihi, keje aku nyepahkan ade. seb bek ade gak keje dorang offer. potong2 nasik impit. ok la tuh. pastu cuci pinggan, ha.. feveret job tuh.aku mmg suke cuci pggan. tu la kerja rumah yang paling aku suke. hihi.. keje len aku x mahir sgt la.
pastuh dalam kol 8 baru la balek umah. skali lagi sgkot kat jammed. isk isk.. pesal la sek jammed je. sian si dia.

sekian terima kaseh. haha.. mls nak tayep dah.

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 orang dah meluah perasaan:

Unknown berkata...

cool la babe (:

Tanpa Nama berkata...

huh..jahat..teruk..ckp ngan fahd..klu akk pun dia xhengat ke nk bwk..hehehehe..mkn2 no hal..

p/s:jgn jeles..xde apa2 yg terlibat..awk knl sy dgn baik kn?

dayan punyer berkata...

haha.. sayep sudah tidak jeles lagi.. aritu saket jap.. saket jeles agak kronik.. ngeh~

::contengan hati::)) berkata...

yup2 cemburu 2 tande cyg kan
normal a 2 kalo cmburu ngn si fad 2 kan2
hehehe



soalan yg yart slu tanye reza
ea asl ade pompan nk kat awk ea,,
bkn ensem pn hahaha

:suke lgu blog nie
hehe