sikit-sikit cerita-||

by Isnin, September 12, 2011 0 orang dah meluah perasaan
hai semua yang sudi membaca blog aku ni.. aku tatau nak taip ape sebenarnye.. so aku taip jela ape yang aku rasa nak taip.. boleh je kan? hahaaha.. ape lak tak boleh.. blog aku, sukatilah kan? [ayat tertakbur plak]

tadi aku pergi interview lagi sekali kat Setiawangsa.. not bad la.. cuma belum tau dapat ke tak.. hope dapat lah sebab aku takda kerja ni.. kebetulan mmg malas giler nak buat kerja.. haish~! ape nak jadi ntah.. masuk² time tuh memang rase cam bukan kat Malaysia je.. yelah.. sejuk nak mampos.. bukak ekon sesejuk-sejuknya.. paling lowest kot celcius nye.. smpai nak terkucil aku.. maka dengan tak malu nye.. aku pon pergilah ke toilet..

dari pandangan aku, tempat tu mmg mcm agak best.. hahaha.. ape yang best mungkin orang-orang nye aku tengok ramah-ramah je.. friendly gitu.. aku x pernah merasa situasi begitu.. sian kan.. teringin jugak.. hehehe..

tu jelah sekarang.. aku pon tatau nak taip ape.. isu semasa yang aku tau pasal topup kene cas 6% dah ditunda .. kot-kot tmpt korang kene cas beli topup.. report pulis jerk! aku ni jarang topup.. kalo topup pon aku amek yg lifetime smpai setaon tuh.. [celcom je pun], maxis aku mmg da gune line.. digi plak yg student nye simpack.. mmg umo 25 ti baru xpired.. hahaha.. bahagia gk la..

lagi pasal isu semasa.. ha.. kes banjir kat perlis kan kan? sian diorang kan.. takpelah.. sabar je..
maka.. selamat malam lah ye..


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: