Penghijrahan Diana Amir -||

by Ahad, September 25, 2011 0 orang dah meluah perasaan
*from beautiful nara*

oleh sebab nama dia DIANA amir, sajelah aku nak update.. Alhamdulillah .. lagi seorang artis Malaysia dah berhijrah ke arah yang lebih baik.. semoga penghijrahan Diana Amir ni berkekalan.. janganlah jadi macam sesetgh artis yang bertudung sekejap aje.. then bukak balik..

ramai jugak artis macamtuh.. contoh terlalu banyak.. yang terbaru ni pelakon drama yang tgh popular kat TV3 tu.. pandai² la teka kan.. hahahaha... tu slh satu cth yang patot kite elakkan.. dari baek ke buruk.. jangan ikut tau!

berbalik pada Diana Amir ni, cerita dari blog Abang Nara kate camnih..


Diana Amir yang kini memakai tudung telah memberitahu Mstar Online yang dia mula memakai tudung setelah berkali-kali mimpi kiamat sejak kebelakangan ini. Takut dengan mimpinya, dia mula mendapatkan nasihat dari kawan-kawannya, termasuk rakan selebriti seperti Wardina dan Irma Hasmie dan dia mula memakai tudung Isnin lalu.
“Saya ambil keputusan ini kerana saya sudah beberapa kali sejak tiga bulan yang lalu diberi petanda dan mimpi buruk tentang hari kiamat. Dan mimpi-mimpi tersebut juga mengingatkan saya tentang kematian yang semakin hampir dan perkara itu sering membelenggu hidup saya beberapa bulan kebelakangan ini.”
Katanya lagi:
“”Saya tak tahu kenapa perkara itu berlaku kepada saya, mungkin Allah ingin memberi petunjuk dan saya menceritakan semuanya kepada seorang rakan. Namun selepas itu rakan saya yang berhijrah lebih awal daripada saya.”
Diana turut memberitahu dia hanya akan menerima watak-watak lakonan dengan sesuai dengan imejnya sekarang. Tahniah diucapkan atas Hijrah ini dari BeautifulNara. Sumber foto ini ialah dari Twitter Wardina Saffiyah.

begitulah kisah seorang artis.. HIDAYAH datang tak kira masa. Yang pasti jiwa pasti menjadi lebih tenang selepas kita mendapat HIDAYAH dari-NYA.

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: