preparation for that day ♥

by Khamis, September 22, 2011 0 orang dah meluah perasaan
okey, since now dah jam 5 am, baek aku stay up je sampai pagi nanti untuk buat beberapa urusan yang masih belum dapat disempurnakan sejak isnin lalu.. hahaha.. kes tak setel sebabnya tak dapat bangon pagi².. kalo dah kol 8.30 am kene terpacak depan opis nye, mmg tak la kan bila kau tido pon kol 3 - 4 pagi..
hope arini dapatlah menyetelkan semua tugas² penting itu.. hoho..

okeylah, di pagi yang mulia ini, aku nak bercerita tentang persiapan aku ni. ape aje yang aku dah prepare, belum prepare, patut prepare . . untuk majlis pernikahan aku nanti..

list yang ada dalam pale otak sekarang :-
► BORANG
→ sijil kursus kahwin P
→ slip HIV test P
→ borang nikah P
→ kebenaran berkahwin O
→ borang wali O
→ surat akuan bujang O

► MAJLIS
→ tarikh nikahP
→ mas kahwin O
→ cincin / gelang O
→ duet hantaran O
→ baju nikah O
→ jamuan kenduri P
→ mini pelamin P
→ make up + accessories P
→ photographer P

ape lagi yang tinggal eh? korang boleh tolong x? huhu..


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: