facebook pulak bodoh !

by Sabtu, September 24, 2011 0 orang dah meluah perasaan
*picit gambar untuk lebih gah*

ha... sape yang bodoh? facebook? hurm... sejak facebook tukar macam², aku asyik bace komen + update status yang tak best.

"mark suckerberg"
"facebook makin menyusahkan"
"i hate new facebook"

dan macam-macam lagi lah... adoiyai... perlu ke korang marah² sakit hati? perlu ke maki² si mark zuckerberg tu..?

hello....!! wake up guys... korang gune facebook tu free of charge je.. time korang sign up dulu korang ade bayar yuran ke? korang kuar duet banyak ke? korang ada saham ke ngan facebook ni? kalo betol korang benci.. tak suke.. menyampah bagai ngan facebook tu.. ape kate korang delete account forever n ever.. kan senang.. betol x?

facebook bertukar nak mengikut perkembangan teknologi.. bile orang komputer sendiri update status tak best cmtuh.. aku pon pelik.. kau belajar IT kan.. sendiri tau.. try n error.. mmg perkara biasa.. takkan tak paham... sepatotnye korang just terima n then bgtau ape yang tak kene aje..

mcm kes facebook chat haritu waktu mule² tkr.. kan tak ada scroll ats bwh... bile dpt feedback dorang pon tambah...

lagi satu.. korang ngadu susah nak update la.. susah nak tu lah.. ini lah..
punca jadi susah sebab benda baru.. benda baru biasanya kita tak biasa, tapi bila dah biasa jadi susah lagi ke? cube dulu orang tak ajar kau kenal huruf, membaca.. kau orang rase kau orang boleh baca ke blog aku skrg? ha... sebab kau orang belajar la kau org leh bace skrg tau..
[ade kene mengena ke eh?]

kesimpulan yang aku nak sampaikan kat sini ialah.. dunia teknologi berubah dan bertambah setiap saat.. orang² macam mark zuckerberg tulah yang nak memajukan teknologi.. so, bila ade perubahan, korang tak payah lah nak melatah sangat.. tambahan pula benda free.. kalau orang bagi ko hadiah handphone, korang nak komplen ke bile handphone tu rosak? msti pndai² korang la kan gi kedai hantar repair..
camtulah kisahnye...

da lame da aku pendam.. tapi 2-3 arini aku tgok da kurg org komplen.. mybe da kene basuh ngan ayat² cm aku ni kot.. tp tak pelah.. aku tetap nak luahkan.. hehehe...


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: