hot n roll

by Ahad, September 11, 2011 0 orang dah meluah perasaan
selamat malam ahad..
bagi anda yang last cuti, especially student² yg cuti 4 bulan tuh..
jangan nak mls-mls lak gi kelas esok..
wuuu.. sedey plak dah berjauhan ngan si shuhaida...
(terharu tak kau?)

kawan yang leh susah senang bersama.. hehehe..
susah nk ade kawan cmtu wei.. kalo korang rase
kawan yg ade tu cmnih.. jage la leklok ye..

kire sbnrnye kau lah slh satu orang yg leh membahagiakan hidup aku..
wahahaha.. mlm ni agak emo sket la.. mklumlah.. dah terpisah jaoh balek.. hehehe

sebenarnye aku nak gitau perkara-perkara yg boleh membahagiakan aku
slh satunye . . secara langsung atau tidak..

lihatlah gambar berikut
bukan lembu itu yg membahagiakan aku.. hahaahaha.. mknn itu yang membahagiakan aku..
3C (Crispy Chicken & Cheese) from Hot n Roll..

first time aku makan mende alah ni kat Sunway . . mmg jatuh cinta..
tiap kali pegi tmpt yg ade menatang ni, pasti aku akan beli even baru pas mkn tmpt lain..
hahahaha... tapi kat Times Square punye paling tak sedap! euww..!!
tapi tatau la sekrang cmne kan..

dulu time memule pas rase, susah nak cari Hot n Roll ni.. tp sekarang paling hampir kat Selayang Mall ngan Wangsa Walk.. kalo x dulu, time gi Sunway je aku dapat mkn...

sbnrnye.. ini je aku tau.. lain-lain perkara membahagiakan.. len entry plak ye.. hahaha.. jom lah tido..

comel x kami?
korang rase nak belah-belah x? jgn lah ye.. doakan kebahagian kami..
hehehehe...


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: